Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@04:37:14 GMT

ترافیک فوق‌سنگین در هراز و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۴۰۲۲

ترافیک فوق‌سنگین در هراز و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق‌سنگین و در برخی نقاط با پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، گفت: محور هراز و فیروزکوه از ساعت ۱۲ بامداد امروز بر روی خودروهای پلاک تهران بسته خواهد شد و هموطنان به هیچ عنوان وارد محورهای شمالی نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، افزود: تردد خودروهای پلاک شمال که می‌خواهند به شهرهای خود بازگردند و همچنین خودروهای مسافربری، اتوبوس، حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این محور به سمت شمال کشور میسر خواهد بود.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم و در برخی نقاط با پس‌زدگی بار ترافیکی گزارش شده و هموطنان به مرور از این محور عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه هموطنان به هیچ عنوان سفری را آغاز نکنند زیرا با ترافیک‌های فوق سنگین روبه‌رو خواهند شد، تأکید کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم سنگین، پرحجم اما روان گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این دو محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، بیان کرد: هموطنانی که در مسیرهای شمالی هستند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، عدم ارتکاب حرکات مارپیچ عبور از شانه خاکی و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان‌مان رقم بزنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترافیک هراز و فیروزکوه شرق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی گفت: ترافیک در آزادراه پردیس– تهران محدوده فاز ۲ شهر پردیس سنگین و در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت، روان و بدون مداخله‌های جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه‌داد: ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده شرکت ماموت حدفاصل پل فردیس تا پل «کلاک» و در محور شریف‌آباد- تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران سنگین و در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع، نیمه سنگین گزارش شده‌است.

یوسفی اضافه‌کرد: محور گشت- سراوان، محور هشتگرد- طالقان، محور جالق- سراوان، محور مهرستان- ایرانشهر، سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان، وازک- بلده و پونل- خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور