Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:05:48 GMT

آرسن ونگر و افشای راز انتقال جنجالی!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۴۵۹۶

آرسن ونگر و افشای راز انتقال جنجالی!

آرسن ونگر مدعی شد اجازه بازگشت رابین فان پرسی به آرسنال را نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، رابین فان پرسی بین سالهای 2004 و 2012 هشت سال را در لباس توپچی ها گذراند، اما در ادامه با تصمیمی عجیب و جنجالی راهی تیم رقیب یعنی منچستریونایتد شد. انتقال او به اولدترافورد خشم هواداران آرسنال را برانگیخت و فان پرسی در اولین فصل حضور در یونایتد به عنوان قهرمانی در لیگ برتر نیز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا آرسن ونگر در مورد روند رقم خوردن این انتقال صحبت کرده است.

 

آرسن ونگر گفت: "در سال 2012، رابین فان پرسی موضع خود برای عدم تمدید قرارداد با آرسنال را به باشگاه اعلام کرد. تمام باشگاه های بزرگ خواهان جذب این بازیکن بودند، اما من فان پرسی را به منچستر یونایتد فروختم.

 

 

هواداران آرسنال از این بابت از من عصبانی بودند، اما ما نتوانستیم رقمی اندازه این پیشنهاد به او بدهیم. من موفق شدم در مورد جدایی فان پرسی با مبلغ 24 میلیون پوند مذاکره کنم که مبلغ هنگفتی برای بازیکنی که فقط یک سال از قراردادش باقی مانده بود محسوب می شد. من فقط منافع باشگاه را در نظر داشتم.

 

رابطه من با الکس فرگوسن و منچستریونایتد در آن زمان بهتر شده بود، اما در هر انتقالی شما به منافع خودتان فکر می کنید. رابین فان پرسی موفق شد منچستریونایتد را در مسیر کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر قرار دهد و این اتفاق کار را برای ما دشوارتر کرد.

 

اما بعد از گذشت سه سال از قرارداد چهار ساله فان پرسی، او مصدوم شد و فرگوسن ( در واقع لوئیس فن خال) او را به باشگاه فنرباغچه ترکیه فروخت. فان پرسی با من تماس گرفت و خواهان بازگشت به آرسنال شد، اما این اتفاق غیرممکن بود و او در پایان دوران ورزشی خود قرار داست و ما روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری می کردیم."

آرسنال آرسن ونگر (سرمربی) رابین فن پرسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرسن ونگر سرمربی رابین فن پرسی رابین فان پرسی آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یکی دیگر از مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان که در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) بستری بود به شهادت رسید، گفت: این نوجوان ۱۳ ساله از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شده و مهره دوم گردن وی کاملاً قطع شده بود.

وی با اشاره به اینکه عمل جراحی این نوجوان با تلاش تیمی که از تهران آمده بودند، انجام شد، افزود: با این وجود صبح امروز محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح این انفجار تروریستی بستری در بیمارستان کرمان به خیل شهادت پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بقیه مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان همه ترخیص شده اند، تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی همراه با دانشگاه علوم پزشکی کار بیماران شناسایی شده را در منزل انجام می‌دهد و کسانی هم که نیاز به ارجاع داشته باشند به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مجروحان این حادثه از سوی بنیاد شهید شناسایی شده اند و هر کدام که با کارت شناسایی مراجعه کنند تمام خدمات آنها به صورت رایگان در مراکز درمانی ما انجام می‌شود، تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز امسال برخی از این مجروحان که نیاز به فیزیوتراپی داشتند، خدمات خود را در بیمارستان شهید باهنر کرمان دریافت کردند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند نفر از مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان هم با تلاش بنیاد شهید به تهران اعزام شدند و کار درمانی آنها پیگیری شده است، گفت: خوشبختانه این مجروحان در حال حاضر در وضعیت استیبل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مجروحان این انفجار، تفاوتی با مجروحان زمان جنگ دارند، افزود: زمان جنگ به دلیل داغ شدن گلوله و ترکش‌ها، استریل محسوب می‌شدند، اما این ساچمه‌ها داغ نشده و استریل نبودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه اتفاقی که در کرمان افتاد کاملاً جدید بود و بعد از حادثه و اعمال جراحی متوجه عفونت‌های بسیار شدیدی در مجروحان این حادثه شدیم، افزود: این عفونت‌ها نه تنها در مجروحان بستری در بیمارستان‌های کرمان که مجروحان بستری در دیگر بیمارستان‌ها هم مشاهده شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار مجروح این حادثه در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بودند، تصریح کرد: در بازدید‌هایی که از بیمارستان بقیه‌الله تهران داشتیم، چهار مجروح بستری در این حادثه همه دچار عفونت‌های بسیار شدید شده بودند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ساچمه‌ها را برای آزمایش فرستادیم، افزود: احتمال اینکه این ساچمه‌ها قبل از کارگزاری آلوده شده باشند، وجود دارد و کسی که کار تروریستی می‌کند از انجام هیچ کار ناجوانمردانه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه مجروحان این انفجار تروریستی به عفونت‌های بسیار شدیدی دچار شدند، بیان داشت: هنوز هم تعدادی از این مجروحان با این عفونت‌ها دست به گریبان بوده و در حال درمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک | ویدئو
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • رای مثبت مردم اکوادور به همه‌پرسی تشدید سرکوب باندهای تبهکاری
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • افشای جنایت صهیونیست ها ؛ لحظه خارج کردن اجساد از یک گور دسته جمعی در غزه | ویدئو