Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:03:21 GMT

خلیل زاده: قایدی در حال حاضر فروشی نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۴۸۶۲

خلیل زاده: قایدی در حال حاضر فروشی نیست

رئیس هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که این باشگاه قصد فروش قایدی را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی فصل درخشانی را پشت سر گذراند و توانست برای استقلال 15 بار در رقابت های مختلف گلزنی کند و عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خودش کند و همین عامل باعث شد او مورد توجه بسیاری از تیم های منطقه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما پس از اتمام رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و عملکرد خوب قایدی در این بازی ها، شایعات زیادی پیرامون جدایی مهدی قایدی از استقلال شنیده شده و گفته می شود که این بازیکن بوشهری از یک تیم قطری پیشنهاد بزرگی دارد.


بنا بر شایعاتی که پیرامون باشگاه استقلال شنیده می شود، این بازیکن 21 ساله یک پیشنهاد بزرگی به مبلغ 2.8 میلیون دلار از یک تیم قطری دارد که ارزش ریالی آن، نزدیک به 90 میلیارد تومان است.


اما به اوج گیری شایعات جدایی مهدی قایدی از استقلال، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش اعلام کرد که این باشگاه قصد فروش قایدی را ندارد.


خلیل زاده در این استوری نوشته است: « تو روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره فروش مهدی قایدی مطرح شد و هواداران محترم استقلال پس از پرداخت مطالبات شیخ دیاباته، پیغام هایی درباره فروش قایدی دادند و از بنده خواستند مانع فروش این بازیکن شوم.


این توضیح را بدهم که طبق مصوبه هیئت مدیره این بازیکن در حال حاضر فروشی نیست. اگر هم مذاکره‌ای صورت گرفته است، برای گذشته بوده و این بازیکن در خدمت استقلال خواهد بود.»

 

استقلال تهران اسماعیل خلیل زاده مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران اسماعیل خلیل زاده مهدی قایدی مهدی قایدی خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی گل امشب را تقدیم همشهری‌اش کرد

مهدی قایدی زننده تک گل تیم ملی در ترکمنستان، کلش را به همشهری خود تقدیم کرد.

به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، مهدی قائدی که به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار ترکمنستان - ایران انتخاب شد در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی‌مان را نشان بدهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمین‌های استانداردی وجود داشته باشد و این تیم بتواند در اینطور زمین‌ها بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد؟»، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می‌دانند، ولی ما همشهری هم هستیم و در زمان‌های مختلف با حرکت‌های بدون توپ می‌توانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق‌العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • قایدی: از طارمی به خاطر پاس گلی که داد تشکر می‌کنم
  • قایدی گل امشب را تقدیم همشهری‌اش کرد
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قایدی: طارمی بازیکن بسیار باهوشی است
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان شد
  • مهدی قایدی ، بهترین بازیکن ایران - ترکمنستان
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد
  • قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان