Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@06:25:46 GMT

گانتس: نتانیاهو مثل آدم رفتار نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۴۸۶۸

گانتس: نتانیاهو مثل آدم رفتار نمی‌کند

«بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس ائتلاف آبی و سفید گفته که «بنیامین نتانیاهو» مثل انسان رفتار نمی‌کند.

به گزراش قدس آنلاین، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» چاپ فلسطین اشغالی چهارشنبه‌شب نوشت که گانتس طی گفت‌وگوهای خصوصی پشت درهای بسته گفته است که اگر بحران بودجه در این رژیم تا پایان ماه اکتبر (ماه جاری) حل نشود، «گام‌های پارلمانی» لازم را برای تعجیل در برگزاری انتخابات پارلمانی خواهد برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که «نتانیاهو مانند انسان‌ها رفتار نمی‌کند و چه بسا حزب متبوع او به نفع انحلال کنست (پارلمان رژیم اسرائیل) رأی دهد». رقیب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در چهار دور انتخابات گذشته همچنین حمایت از «نفتالی بنت»، رئیس راست‌گرایان در این رژیم برای رسیدن به منصب نخست‌وزیری در انتخابات آینده را بعید ندانست.

وزیر جنگ رژیم تل آویو که در انتخابات گذشته برای تشکیل کابینه مجبور شده است با نتانیاهو کابینه چرخشی تشکیل دهد، گفته است که با نخست‌وزیری هیچ کسی جز نتانیاهو مخالف نیست و این اسرائیلی‌ها هستند که باید در این باره تصمیم بگیرند.

به دنبال ناکارآمدی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در زمینه مقابله با کرونا و فسادهای مالی او و خانواده‌اش، شهر تل‌آویو هفته‌ها شاهد برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو است و مخالفان، خواهان کناره‌گیری او از قدرت و محاکمه او هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گانتس نتانیاهو اسرائیل نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم

بنی گانتس از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اسرائیل هنوز اهداف جنگی خود در غزه را محقق نکرده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گانتس امروز یکشنبه گفت: هنوز تمام اهداف جنگ را محقق نکرده‌ایم، ولی از هیچ یک از آنها عقب نشینی نخواهیم کرد.

او اضاف کرد: هرگز ربوده شدگان (اسرای صهیونیست) را فراموش نخواهیم کرد، تا لحظه‌ای که بینیم صحیح و سالم برگشته‌اند.

عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در خلال صحبت‌های خود اشاره کرد که اسرائیل به لحظه مشخص شدن نتیجه نبرد در جبهه شمالی نزدیک  می‌شود و به ایجاد جایگزینی برای حکومت حماس در غزه پایبند است.

گانتس تصریح کرد: از اهداف خود و در راس آن‌ها بازگرداندن "گروگان"ها کوتاه نمی‌آییم و به آزادی آن‌ها پایبندیم.

وی یحیی سنوار رهبر حماس در غزه را کلید بازگرداندن اسرای صهیونیست خواند و افزود: فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی بیشتری برای بازگرداندن "گروگان"ها وارد خواهیم کرد.

رویاپردازی گانتس: از همه کشورهای منطقه قوی‌تریم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن
  • دست رد انگلیسی‌ها به درخواست نتانیاهو علیه سپاه