Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@12:01:48 GMT

نتیجه بازی یوونتوس- ناپولی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۰۱۰

نتیجه بازی یوونتوس- ناپولی اعلام شد

دیدار یوونتوس - ناپولی 0-3 به سود یوونتوس اعلام شد و همچنین یک امتیاز از ناپولی کسر شد.

هفته گذشته قرار بود دیدار حساس دو تیم یوونتوس و ناپولی به میزبانی بیانکونری در تورین برگزار شود، اما تست کرونای دو بازیکن ناپولی به نام های الیف الماس و ژیلنسکی مثبت اعلام شد و به همین دلیل سازمان بهداشت شهر ناپل مجوز سفر کاروان این تیم را به تورین صادر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بازیکنان یوونتوس در زمین حاضر شدند و آندره انیلی، رئیس این باشگاه مدعی شد حکمی برای آنها در رابطه با تعویق این مسابقه صادر نشده است. حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد این مسابقه 0-3 به سود یوونتوس اعلام شده و همچنین از ناپولی به علت عدم حضور در میدان یک امتیاز نیز کسر خواهد شد.

این در حالیست که پیش این اخباری در مورد احتمال تکرار این مسابقه در هفته های آتی مطرح شده بود، اما از نظر فدراسیون فوتبال ایتالیا عدم مبادرت ناپولی برای سفر به تورین تخلف بوده و به همین دلیل یوونتوس پیروز این بازی اعلام شده است./ ورزش سه

 

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند

 تیم ملی فوتسال افغانستان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های بین‌المللی چهارجانبه (NSDF) در برابر تیم ملی تایلند با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

دیدار دو تیم روز چهارشنبه، ۸ حمل به میزبانی تایلند برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار، تایلند با دو گل از افغانستان پیشی گرفت، اما در آخرین دقایق این نیمه ملی‌پوشان کشور افغانستان یک گل خورده را جبران کردند و نتیجه دو بر یک به نفع میزبان شد.

در نیمه دوم بازی، ملی‌پوشان تایلند به دلیل شش خطای که بازیکنان افغانستان انجام دادند، صاحب پنالتی شدند و نتیجه بازی سه بر یک شد.

در آخرین دقایق بازی، افغانستان صاحب موقعیت شد و ملی‌پوشان کشور افغانستان موفق شدند برای دومین بار دروازه تایلند را باز کنند و این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع میزبان پایان یافت.

با این نتیجه تایلند حریف استرالیا در دیدار نهایی شد و ملی‌پوشان افغانستان از این رقابت‌ها خداحافظی کردند.

ملی‌پوشان افغانستان در دو دیدار گذشته‌شان یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • عصبانیت ناپولی و ژوان ژسوس از تبرئه‌شدن فرانچسکو آچربی: شما ریاکارید!
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم
  • رضاییان: قطر را ۴تایی کردیم اما در جام‌ملت‌ها عوض شد
  • رامین رضاییان یاد 4 گل به قطر افتاد!
  • با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم