Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@02:43:18 GMT

۵ نماد پُرمعامله بورس تهران (۱۳۹۹/۷/۲۳)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۲۰۲

۵ نماد پُرمعامله بورس تهران (۱۳۹۹/۷/۲۳)

به گزارش اقتصادآنلاین، در آخرین روز هفته معادل هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت تهران پس از معاملاتی به ارزش ۵۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

معاملات سهام داده گستر عصر نوین (های وب) که دیروز هم پس از بازگشایی ابطال شده بود، امروز دوباره با رشد پنج درصدی قیمت بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باز هم این معاملات توسط ناظر بازار باطل شد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۴۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات هزار و ۱۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۶درصد از کل سهام شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۸.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۹سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۰نماد نخست اختصاص داشت.

پربیننده ترین قیمت دلار آزادسازی سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۷/۲۳) یک هشدار جدی! خودرو نخرید قیمت خودروهای شاسی‌بلند ارزان +جدول قیمت دلار آزاد (بعدازظهر سه‌شنبه ۲۲ مهر)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد شتران شبندر شپنا بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت بورس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یک‌شنبه (۲ اردیبهشت) با رشد ۲۹۲۶۰ واحدی به ۲,۳۱۵,۱۰۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۷۹۹.۹۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۵.۰۱۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۱۵,۸۳۹ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۳,۱۰۳.۸۱۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۴۸۶,۴۳۲.۸۷۲ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6084112 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل
  • رشد شاخص کل بورس
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس