Web Analytics Made Easy - Statcounter



دیدار تیم‌های ملی فوتبال هلند و ایتالیا به تساوی بدون گل انجامید تا دو تیم نتوانند به صدر جدول گروه اول لیگ A مسابقات لیگ ملت‌های اروپا صعود کنند.

به گزارش تسنیم، هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا چهارشنبه شب برگزار شد و در مهمترین بازی، ایتالیا در گروه نخست از لیگ A میزبان هلند بود که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لورنزو پلگرینی در دقیقه 16 برای ایتالیا و دونی فن‌دبیک در دقیقه 25 برای لاله‌های نارنجی گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه، لهستان با نتیجه 3 بر صفر از سد بوسنی و هرزگوین گذشت و با هفت امتیاز، در صدر جدول گروه قرار گرفت. روبرت لواندوفسکی در دقایق 40 و 52 و کارول لینتی در دقیقه 45 گل‌های لهستان را به ثمر رساندند. ایتالیا و هلند به ترتیب با شش و پنج امتیاز، در رتبه‌های دوم و سوم جدول گروه اول لیگ A جای دارند.

در سایر دیدارها، انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن برابر دانمارک با یک گل شکست خورد. هری مگوایر در دقیقه 31 با دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد تا انگلیسی‌ها بیش از یک ساعت از زمان مسابقه را 10 نفره بازی کنند. کریستین اریکسن در دقیقه 35، دروازه انگلیس را از روی نقطه پنالتی باز کرد تا شاگردان ساوت‌گیت، به رده سوم جدول گروه دوم از لیگ A سقوط کند.

بلژیک در دیگر بازی این گروه با نتیجه 2 بر یک در خانه ایسلند پیروز شد و با 9 امتیاز، به صدر جدول گروه رسید. روملو لوکاکو در دقایق 9 و 38 (از روی نقطه پنالتی) برای بلژیک گلزنی کرد.

در گروه سوم از لیگ A و در دیداری که تکرار فینال جام جهانی 2018 بود، فرانسه موفق شد کرواسی را در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. آنتوان گریزمان در دقیقه 8 و کیلیان امباپه در دقیقه 79 گل‌های شاگردان دیدیه دشان را به ثمر رساندند و نیکولا ولاسیچ در دقیقه 65، تنها گل میزبان را به ثمر رساند.

پرتغال هم در غیاب کریستیانو رونالدو، سوئد را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و با 10 امتیاز، به صدر جدول این گروه صعود کرد. برناردو سیلوا در دقیقه 21 و دیوگو ژوتا در دقایق 44 و 72 برای پرتغال گلزنی کردند.

چهارشنبه شب همچنین در گروه اول از لیگ B، نروژ با یک گل مقابل ایرلند شمالی پیروز شد و اتریش در خانه رومانی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. در گروه دوم از لیگ B هم اسکاتلند با نتیجه یک بر صفر از سد جمهوری چک گذشت و اسلواکی از رژیم اشغالگر قدس شکست خورد.

براساس این گزارش، در گروه سوم از لیگ B دیدار روسیه با مجارستان به تساوی بدون گل و بازی ترکیه مقابل صربستان به تساوی 2 - 2 انجامید. در گروه چهارم از لیگ B فنلاند با یک گل برابر ایرلند پیروز شد و بلغارستان با همین نتیجه برابر ولز شکست خورد.

در گروه دوم از لیگ C، دیدار استونی با ارمنستان و مقدونیه با گرجستان با تساوی یک - یک به پایان رسید. در گروه سوم از لیگ C یونان با تساوی بدون گل مقابل کوزوو متوقف شد و مولداوی در خانه خود با چهار گل مقابل اسلوونی شکست خورد. در گروه چهارم از لیگ C لیتوانی مقابل آلبانی به تساوی بدون گل رسید و بلاروس با دو گل از سد قزاقستان گذشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه روز سوم مسابقات تنیس مقدماتی جهان در مالزی، پسران کشورمان پس از پیروزی مقابل سریلانکا در دومین بازی خود به مصاف هنگ کنگ رفتند.   در نخستین بازی انفرادی آریا شعبان نژاد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه کیارش صادقی با همین نتیجه مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد.   در بازی دونفره نیز تیم پسران ایران با ترکیب کیارش صادقی – رامتین رافعی موفق شدند با نتیجه ۶-۷ و ۲-۶ اهنگ کنگ را شکست دهد تا در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.   تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفته است.   مسابقات تنیس مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ تا ۱۳ فرودین ماه به میزبانی مالزی آغاز شده و در حال برگزار‌ی است. ­

دیگر خبرها

  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!