Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی میربد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری دولت و مشارکت خیران و تکمیل و ساخت مدارس جدید، بیش از 2هزار دانش‌آموز شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار حداکثرتاسال آینده در کلاس‌های جدید تحصیل خواهند کرد.

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان با اشاره به جلسه پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی و در دست بررسی دو شهرستان که به‌تازگی با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درشهردولت آباد برگزار شد، خاطرنشان کرد: این اداره کل، قطعی، بیش از 14میلیارد تومانی که پارسال برای تکمیل و بهره‌برداری مدارس شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوارهزینه کرده است ، امسال هزینه خواهد کرد ؛ همچنین خیران مدرسه‌ساز نیز تا پایان امسال افزون بر160میلیارد تومان در ساخت مدارس این دو شهرستان مشارکت خواهند کرد که افزایش 40درصدی نسبت به سال گذشته خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جلسه پیگیری روند احداث مدارس جدید با دبیر هیئت‌رئیسه مجلس یازدهم، درباره امکان ساخت 50مدرسه صحبت و درآخردرمورد 24مدرسه توافق و صورت‌جلسه امضا شد .

میربد، از بهره‌برداری شش مدرسه جدید در شهرستان برخوار حداکثر تا بهمن امسال خبر داد که اغلب مدارس در مناطق کمتر برخوردار مناطق شهری خواهند بود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان درباره پیگیری احداث مدارس جدید در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: ساخت دو مدرسه جدید در منطقه مسکونی مسکن مهر،یک مدرسه در شهرک مسکونی گلدیس و یک مدرسه درشهرگرگاب در دست پیگیری و تکمیل است ؛ علاوه بر این مدرسه جدید بنیاد برکت شهر وزوان بخش میمه نیز تا بهمن امسال برای دانش آموزان این شهر بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش فارس، هرساله حدود 3 هزار دانش‌آموز جدید، به همراه خانواده‌های خود از سایر شهرهای کشور به شهرستان شاهین‌شهر و میمه مهاجرت می‌کنند و به جمعیت دانش‌آموزی آموزش‌وپرورش این شهرستان اضافه می‌شوند.

در بین شهرهای مهاجرپذیر این شهرستان، شهرهای شاهین‌شهر و گرگاب بیش از سایر شهرهای دیگر پذیرای دانش آموزان مهاجر کشور هستند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۲۰/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین شهر مدرسه خیران نوسازی نماینده مجلس گرگاب برخوار وزوان دولت آباد شاهین شهر و میمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی

در حالی خبر تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران و خانواده دانش آموزان همراه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرزن آباد، روز گذشته انتشار تصاویری از برخورد با یک دانش آموز در فضای مجازی منتشر شده و در این اخبار بیان شده بود که دانش آموز توسط معاون مدرسه مورد تنبیه قرار گرفته است.

تسنیم ماجرا را از آموزش و پرورش استان مازندران جویا شد که ضمن تایید تنبیه این دانش‌آموز از عزل معاون مدرسه و ادامه پیگیری در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد خبر داده شد.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اظهار ناراحتی از شنیدن این خبر، اظهار داشت: پدیده تنبیه بدنی حتی یک مورد هم در آموزش و پرورش استان نباید وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش استان بدون هیچ اغماضی با مواردی از قبیل تنبیه بدنی  برخورد خواهد کرد، افزود: به شدت و با حساسیت روی این قضیه ورود پیدا کردیم و واحدهای ارزیابی موضوع را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از عزل این فرد از معاونت مدرسه خبر داد و گفت: پرونده این فرد هم به واحدهای نظارتی ارسال خواهد شد تا در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد هم بررسی‌های لازم صورت گیرد.

کمالی با بیان اینکه این فرد جایگاه و شان معلمی را رعایت نکرده است، گفت:  وقتی فردی با عنوان معاون مدرسه‌ای فعال است باید صبوری و سعه صدر داشته باشد و مشکل دانش آموز را حل کند حتی اگر خطایی از دانش‌آموز سر بزند حق تنبیه ندارد و این موضوع با جایگاه معلمی سازگاری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در آموزش و پرورش به جایگاه و کرامت دانش‌آموزی لطمه وارد شود، خاطرنشان کرد: پرونده این فرد جهت پیگیری‌های لازم به هیات‌های نظارتی ارسال شد که به‌ صورت محکم با این موضوع برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: اینکه به‌جای خبرهای خوب در آموزش‌ و پرورش اینگونه خبرهای تلخ آن هم از نهاد آموزش و پرورش شنیده می‌شود نگرانی‌های بسیاری برای خانواده‌ها به همراه دارد، آن هم در عصری که تنبیه مذموم شمرده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد