Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب‌رئیس شورای اسلامی کار "شرکت هپکو" با بیان اینکه واگذاری دوباره سهام هپکو توسط تأمین اجتماعی نگران‌کننده است، ورود دستگاه قضا برای رسیدگی جدی به پرونده واگذاری‌های مکرر هپکو را مهمترین درخواست بخش کارگری این شرکت دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در ماه‌های اخیر سهام عمده شرکت هپکو که روزی غول تولیدات سنگینِ راه‌سازی کشور و منطقه بود، به‌دلیل روند غلط خصوصی‌سازی و عدم‌دقت در واگذاری به نابودی کشیده شد، به‌عنوان بخشی از طلب تأمین‌اجتماعی از دولت به این سازمان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل رنجبر، عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکوی اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم استان مرکزی از واگذاری مجدد بخش عمده‌ای از سهام هپکو توسط سازمان تأمین اجتماعی خبر می‌دهد که به دغدغه مهم بخش کارگری هپکو درباره نحوه واگذاری، خریدار و سرنوشت این شرکت تبدیل شده است.

وی گفت: همچنین تأمین نقدینگی و تولید شرکت هپکو از دغدغه‌های چندساله کارگران شرکت به شمار می‌رود و این کارگران بارها در تجمعات خود پیش از مطالبه حقوق، خواستار و پیگیر راه‌افتادن و حرکت چرخه تولید هپکو بوده‌اند.

رنجبر در ادامه به موضوع چندین‌بار واگذاری اشتباه هپکو و عملکرد سهام‌داران و خریداران هپکو که کار و اقدام آنها سبب وضع و روز امروز این شرکت شده اشاره کرده و خواسته اصلی کارگران را ورود جدی دستگاه قضایی به پرونده این واگذاری‌ها دانست.

اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داداستاندار مرکزی در پاسخ به تسنیم: واگذاری آذراب منفی شد‌ / هپکو ‌مشکل ضمانت دارد / تولید گریدر در هپکو آغاز می‌شوداختصاصی| مشکلات و مسائل هپکو با حضور دادستان کل کشور بررسی شد

مشروح گفت‌و‌گوی تصویری عضو شورای کار شرکت هپکو درباره مهمترین مسائل کارگری این شرکت در زیر می‌آید:

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تأمین اجتماعی شرکت هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پسوند از نام رسمی باشگاه استقلال

به گزارش “ورزش سه”،  اطلاعیه واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در حالی منتشر شده که قرار است مالکیت دو باشگاه روز سوم اردیبهشت واگذار شود و ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به صورت بلوکی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه در بخش هفدهم مقررات واگذاری سهام این دو باشگاه آمده که واگذاری باشکاه استقلال منوط به حذف یک پسوند از نام رسمی این باشکاه خواهد بود.

باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران»  در مسابقات فعالیت داشت و حالا تنها نام استقلال برای این باشگاه باقی خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • باشگاه استقلال تغییر نام داد
  • نام باشگاه استقلال تغییر کرد
  • حذف پسوند از نام رسمی باشگاه استقلال
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران