Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: وقف از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی بوده و توسعه اماکن مذهبی، اقتصادی، آموزشی و غیره را به دنبال دارد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بیان کرد: بیش از ۴۵۰ مرکز آموزشی موقوفه در گلستان داریم که از دوره ابتدایی تا آموزش عالی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وقف های سال جدید اضافه کرد: از دهه وقف سال گذشته تاکنون ۶۳ موقوفه در استان به ثبت رسیده که ۱۳ مورد آن در سال ۹۹ بوده است.

سلیمانی فرد از ورود اهل سنت به وقف هم خبر داد و گفت: در بخش گلیداغ مراوه تپه اهل سنت در زمینه وقف مسجد ورود پیدا کرده و همچنین مرکز امداد و نجات آتش نشانی، فضای سبز و اورژانس به مساحت ۶۰۰ مترمربع در این بخش، از دیگر وقف ها است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان این که انجمن یاوران وقف در حوزه کتابخانه هم ایجاد شده است، گفت: اجاره بهای مستاجران موقوفات به مدت سه ماه در زمان کرونا بخشیده شد.

گفتنی است که گلستان پیشرو و پیشگام در عرصه موقوفات بوده و پنج هزار و ۶۰۰ موقوفه با ۷۰ هزار رقبه وقفی در استان به ثبت رسیده است.

کد خبر 5048787

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اوقاف گلستان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر اربعین حسینی شیوع کرونا آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه شهدای مدافع حرم ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنگ در غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6079990 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • فیلم| امیرعبداللهیان در نیویورک: وضعیت در غزه به نقطۀ جوش رسیده است
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • برادرزاده هنیه به شهادت رسید + فیلم
  • فیلم/ برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران