Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی میل، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد از شرایط فعلی این کشور از تمامی شهروندان ایالات متحده خواست برای تغییر این شرایط، در انتخابات پیش رو شرکت کنند.
وی افزود که آمریکایی‌ها باید برای تغییر شرایط پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

باراک اوباما در پیامی ویدئویی خطاب به آمریکایی‌‌ها گفت که انتخابات پیش رو اهمیت بسیار زیادی دارد، از کنترل کردن همه‌گیری کرونا تا ساخت اقتصادی مبتی بر عدالت، از مقابله با تغییرات آب و هوایی تا حفاظت از بیمه درمانی؛ شما توانایی آن را دارید که روند فعلی در تمامی این حوزه‌ها را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قدرت آرای شماست.

وی ادامه داد: «تاریخ نشان داده است که ساده‌ترین راه برای حصول اطمینان از این‌که شما و نزدیکانتان رای بدهید این است که طرحی داشته باشید. داشتن یک طرح، هرگز تا این اندازه اهمیت نداشته است».

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باراک اوباما انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین

رئیس‌جمهور اوکراین از اقدام کشورهای غربی در ارائه کمک سریع به رژیم صهیونیستی اسرائیل بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران انتقاد کرده و ابراز تعجب کرد که "چرا چنین برخورد قاطعی با اوکراین که در حال جنگ با روسیه است، نمی‌شود". - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با هوگو تراورز، وبلاگ نویس معروف فرانسوی، از این مسئله شکایت کرد که کشورهای غربی بدخواهانه برخورد می‌کنند، زیرا بعد از حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل، سریعاً به تل آویو کمک کردند، اما در رابطه با اوکراین که در حال جنگ با ارتش  روسیه است، چنین حمایتی را از خود نشان نمی‌دهند.

زلنسکی با اعتراف به این واقعیت که از زمان تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه، توجه کمتری به اوکراین شده، افزود: «اگر کشورها به تنهایی به اوکراین کمک نکنند زیرا می‌ترسند که به درگیری نظامی با روسیه کشیده شوند، این بدان معناست که آنها واقعاً از روسیه می‌ترسند. و اگر غربی‌ها چنین کمکی را به اسرائیل ارائه کنند، این بدان معناست که آنها مطمئن هستند که جنگی با ایران رخ نخواهد داد. و این برخورد آنها یک وضعیت متناقض و بدخواهانه  است.»

رئیس‌جمهور اوکراین افزود که از نحوه کمک متحدان غربی به تل آویو شوکه شده  و  بسیار متعجب است که "چنین برخورد قاطعی با اوکراین نمی‌شود".

زلنسکی همچنین از این مسئله انتقاد کرد که اسرائیل از حمایت‌های غرب برخوردار است، در صورتی که بخشی از ائتلاف آتلانتیک شمالی نیست. به گفته او، هر چه رسانه‌های غربی به کی‌یف کمتر توجه کنند، شهروندان این کشور نیز کمتر به آن توجه می‌کنند. و این منجر به "مسئولیت کمتر از سوی رهبران سیاسی" شده و کاهش کمک‌ها را در پی خواهد داشت.

زلنسکی بار دیگر رد نکرد که ممکن است حاضر به مذاکره با روسیه شود

رئیس جمهور اوکراین در این مصاحبه همچنین احتمال مذاکره با روسیه برای حل مناقشه را رد نکرد. او در این باره توضیح داد: ما سندی برای حل همه مسائل با چشم انداز خود آماده خواهیم کرد و  زمان مناسبی را برای انتقال این سند به مسکو و بحث در مورد آن انتخاب خواهد یافت.

در این رابطه، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که هیچ دورنمای روشنی در مورد موضوع مذاکرات بین مسکو و کی‌یف وجود ندارد، زیرا رهبری اوکراین چنین احتمالی را رد می کند.

او در واکنش به سخنان ولادیمیر زلنسکی در مصاحبه با هوگو تراورز که احتمال مذاکره با روسیه برای حل مناقشه را رد نکرده، اینگونه توضیح داد: این ادعا مسلماً غیر واقع بینانه است، چرا که کی‌یف قصد دارد به همراه کشورهای غربی ابتدا سندی را در مورد حل و فصل همه مسائل بر اساس دیدگاه خود تهیه کند و بعد آن را به مسکو انتقال دهد،  چنین اقدامی برای طرف روسی قابل قبول نخواهد بود.

پسکوف افزود: «کی‌یف به طور رسمی امکان هرگونه مذاکره با مسکو را رد می‌کند و هیچ دورنمایی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین عملیات ویژه نظامی ادامه خواهد داشت.»

وی همچنین یادآور شد که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین پیش از این بارها آمادگی روسیه برای حل مسالمت‌آمیز مسئله اوکراین را اعلام کرده است، با این حال، این یک ابتکار صلح نیست، بلکه صرفاً اعلام مواضع مسکو است.

تأکید کرملین بر عدم‌تغییر روند درگیری نظامی در اوکراینتاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگدیدگاه پوتین درباره کنفرانس صلح سوئیس/ وضعیت مرزهای بلاروس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش واردات کالا و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش و تخصیص ارز باید تغییر کند