Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه ایرنا، حکیمه انتظاری در کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونای مراغه اظهار داشت: اصناف و کسبه شهرستان نسبت به نصب نوشته «لطفا با ماسک وارد شوید» بر روی شیشه های مغازه ها اقدام و از پذیرش مشتریان بدون ماسک پرهیز کنند. 

وی گفت: اکیپ های نظارتی متشکل از دستگاه های متولی، موظف به تشدید بازرسی از اصناف شهرستان هستند و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا طبق قانون باید برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سلامتی مردم از همه چیز مهمتر است و باید همه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حساس باشیم. 

وی گفت: خوشبختانه بیشتر اصناف شهرستان به توصیه های ستاد مقابله با کرونا عمل می کنند و محدود واحدهایی هستند که به دستورالعمل های ابلاغی بی تفاوت هستند.

معاون فرماندار مراغه خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد و اتاق اصناف با برنامه های مختلف نسبت به استفاده عموم از ماسک فرهنگ سازی کنند.

انتظاری ادامه داد: خوشبختانه کمبود ماسک در شهرستان نداریم.


وی اضافه کرد: همچنین هیات امنای مجتمع ها موظف به ضدعفونی روزانه هستند. 

وی به رعایت پروتاکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بازارهای هفتگی تاکید کرد و گفت: بازارهای هفتگی در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها تعطیل خواهند شد. 

وی ادامه داد: متاسفانه مردم در مقابل دفاتر پیشخوان ها تجمع می کنند که این موضوع قابل قبول نیست و نیازمند همکاری و همراهی مردم در این خصوص هستیم. 

وی به پرداخت تسهیلات کرونایی در شهرستان به بنگاه های آسیب دیده اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است. 

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!

ایتنا - به نظر می رسد استرالیایی‌ها از دست ثروتمندترین تاجر جهان بسیار عصبانی هستند، زیرا موری وات وزیر کشاورزی استرالیا اخیراً گفته است که ایلان ماسک طوری رفتار می کند که گویی "هیچ تعهدی" در قبال مردم ندارد.
به نظر می رسد استرالیایی‌ها از دست ثروتمندترین تاجر جهان بسیار عصبانی هستند، زیرا موری وات وزیر کشاورزی استرالیا اخیراً گفته است که ایلان ماسک طوری رفتار می‌کند که گویی "هیچ تعهدی" در قبال مردم ندارد.

به گزارش ایتنا، اظهارات وزیر پس از آن بیان شد که وب سایت ایکس متعلق به ماسک، دستورات اداره نظارت بر اینترنت استرالیا را نادیده گرفت که خواستار حذف محتوای مربوط به حادثه چاقوکشی کشیش سنت مری امانوئل در کلیسا شده بود.

موری وات به اسکای نیوز استرالیا گفت که مردم از میلیاردرهای خودشیفته جهان که با اشاره به ایلان ماسک تلاش می‌کنند قانون را دور بزنند، خسته شده‌اند.

کمیسر ایمنی الکترونیک استرالیا، جولی اینمن گرانت نیز تأیید کرد که غول رسانه‌های اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) و شرکت مادر فیس بوک، متا، هنوز ویدیوی چاقو زدن کشیش را حذف نکرده‌اند.

ایکس درخواستی از کمیسیون ایمنی الکترونیک دریافت کرد تا ویدیو را در سطح جهانی مسدود کند، یا با جریمه روزانه بیش از 700000 دلار مواجه شود.

ماسک در بیانیه‌ای درباره این حادثه اعلام کرد: «حملات اخیر در استرالیا حمله وحشتناکی به جامعه آزاد است» و متعهد شد که با اطلاعیه سرنگونی مبارزه کند.

    "کابوی خودشیفته"
پس از موج تشدید تنش‌ها، سناتور سارا هانسون یانگ از ایلان ماسک خواست تا در پارلمان استرالیا حاضر شود و مسئولیت آسیب‌هایی که پلتفرم او به جامعه استرالیا وارد می‌کند را بر عهده بگیرد.

او گفت: "اراذل و اوباش فناوری آنلاین به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویی در غرب وحشی هستند."

وی افزود: "الون ماسک باید با مردم استرالیا مقابله کند. او باید به پارلمان بیاید و توضیح دهد که چرا شرکت او وجدان اجتماعی ندارد و کار درست را انجام نمی دهد. صادقانه بگویم، من فکر نمی کنم او شجاعت انجام این کار را داشته باشد." 

او ادامه داد: "الون ماسک یک گاوچران خودشیفته است که فکر می‌کند می‌تواند دولت استرالیا را نادیده بگیرد، زیرا برای مدت طولانی قوانین کمی داشتیم یا اصلاً قوانینی نداشتیم. ما از این افراد مالیات نمی‌گیریم. و آنها توانسته‌اند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. برای مدت طولانی.» «پرونده باید به پایان برسد.»

دیگر خبرها

  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!