Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@12:36:26 GMT

۵ مصدوم در تصادف پژو و پراید در محور چادگان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۶۶۸۶

۵ مصدوم در تصادف پژو و پراید در محور چادگان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت پنج نفر در حادثه تصادف خودروهای پژو و پراید در محور چادگان به سمت اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه تصادف خودروهای پژو و پراید در ساعت ۲۲:۰۸ دقیقه شب گذشته در محور چادگان به سمت اصفهان بعد از دوراهی سد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد که دو کد اورژانس ۱۱۵ و یک کد امدادرسانی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: حادثه تصادف پنج مصدوم داشت که شامل یک کودک، یک زن و سه مرد بودند و همگی به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند، این حادثه هیچ فوتی نداشته است.

کد خبر 449981

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی تصادف جاده ای اورژانس ۱۱۵ اصفهان جمعيت هلال احمر مصدومیت محور چادگان به اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  تصادف زنجیره‌ای جاده شاهرود - دامغانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان، ️ ️ این حادثه حوالی ساعت ۱۲:۰۴ ظهر امروز در کیلومتر ۸۵ محور آزاد شهر-شاهرود بین ۲ دستگاه تریلی، پراید، پژو ۲۰۶ و پیکان سواری رخ داد.
در این حادثه ۱۱ مصدوم با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان