Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول مستأجران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: در دو سال اخیر بیش از ۲۰ موردتفاهم نامه علمی تحقیقاتی با واحدهای صنعتی و گردشگری امضا شده است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با بیان این‌که مدت اجرای این تفاهم‌نامه‌ها حداکثر دوساله است، خاطرنشان کرد: همکاری پژوهشی با واحدهای صنعتی نیروگاه محمد منتظری، پلی اکریل، شرکت گردشگری مهستان نقش‌جهان، شرکت صنایع مواد غذایی نامی نو، سیویلیکا، شرکت دانش‌بنیان ویستا صنعت زیست کیا، شرکت فنی مهندسی شهر سازان بدیع، شرکت آریا سپهر سپیدان، فراسو سپهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، شرکت سحر آب صنعت، دانشگاه دولتی گرگان، شرکت کنترل سازان فرآیند و دهیاری حسن رباط  بخش میمه، از دیگر تفاهم‌نامه‌های این واحد دانشگاهی برای تقویت همکاری نظام‌مند و هدف‌دار با سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستأجران هدف از راه‌اندازی واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی را شناسایی و ارائه راه‌حل علمی و اصولی برای حل مشکلات موجود در صنایع مختلف و جامعه بیان کرد.

وی به امضای جدیدترین تفاهم‌نامه با کارخانه پلی اکریل اصفهان اشاره کرد و افزود: کارگروه مهندس معکوس با هدف ساخت قطعات برق و الکترونیک پلی اکریل و نیز اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در چارچوب این تفاهم‌نامه تشکیل خواهد شد؛ ایجاد فعالیت برای دانشجویان کارآموز باهدف تربیت نیروهای متخصص در طرح پویش از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اظهار داشت: شرکت صنعتی پلی اکریل محلی را برای اجرای تحقیقات محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اختصاص داده است.

به گزارش فارس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر هم‌اینک در ۴۴ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد (با آزمون)، کارشناسی و کاردانی (بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی) دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین شهر دانشگاه آزاد تفاهم نامه پژوهشی علمی پلی اکریل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر تفاهم نامه پلی اکریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این خوابگاه  فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.
این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متره افتتاح شد.
دکتر سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت آقای  پورفخر، از نکوکاران استان سمنان تامین شده است .

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و ... چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
دکتر سعدالدین تصریح کرد: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.
رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

همچنین با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  از شش محصول شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد.
این محصولات شامل هیتر استیر دیجیتال پیشرفته با کنترل فازی محصول شرکت دانش بنیان ره نو صنعت کومش، تولید کننده تخصصی انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن‌های آزمایشگاهی، ابر جاذب پالاسیل (گرید روغن) محصول شرکت دانش بنیان نانو ترکیب سمن دارا، هواساز دو مرحله‌ای محصول شرکت دانش بنیان توسعه فناوری‌های سبزبهساز، گالینگور سنتی محصول مجموعه فناور سورتا و مینی بوس بین شهری نامیک محصول شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه افرا بود.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود