Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روز پنجشنبه درنشست با مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک مهراقتصاداظهارداشت: با توجه به نوسانات قیمت بازار و سود نامناسب، خانواده ها ی دانش آموزان که بیشتر از قشر آسیب پذیر هستند وهمچنین فرهنگیان امکان تهیه این بزارآموزشی را در بازار ندارند.

وی بیان داشت: برای تامین این تعداد ابزارآموزشی هوشمند نیاز به همکاری بانک و صندوق ذخیره فرهنگیان داریم تا بتوانیم جنس با کیفیت با قیمت مناسب را به صورت اقساطی برای جامعه هدف آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی لازم است شرایط بهره مندی جامعه هدف از وام های تخصیصی برای تهیه ابزار الکترونیکی بلند مدت با سود کم باشد تا افراد توان بازپرداخت آن را داشته باشند.

قاسمی با اشاره به اینکه شیوع و تداوم ویروس کرونا مشکلات زیادی را درجامعه ایجاد کرد، اضافه کرد: این بیماری در حوزه آموزش هم مشکل ساز شد به گونه ای که ارائه آموزش رسمی درفضای مجازی امکان پذیر است.

وی یادآورشد: امروزه یکی از دغدغه های خانواده ها و فرهنگیان نحوه دسترسی دانش آموزان به آموزش درفضای مجازی است که رفع آن نیاز به همت والای خیرین و همچنین همراهی مدیران بانک ها و صندوق ذخیره فرهنگیان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: دسترسی دانش آموزان به تبلت که دارای امنیت تربیتی باشد از جمله خواسته های والدین و فرهنگیان است که باید به آن توجه کرد.

قاسمی گفت: ضرورت دارد این ابزار حداکثر تا آبان ماه ۹۹ در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان البرز قرارگیرد.

معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش البرزهم دراین نشست گفت: شرایط ارائه تسهیلات به خانواده های دانش آموزان و فرهنگیان برای تهیه ابزارالکترونیکی باید از جذابیت لازم به خصوص بلند مدت بودن تسهیلات با کارمزد کم همراه باشد.

مهریارکرمی افزود: آماردانش آموزان بی بضاعت واتباع دراستان البرز بالاست که می توان با ایجاد شرایط مناسب زمینه برخورداری آنها ازآموزش در فضای مجازی را بوجودآورد.

وی تصریح کرد: درحال حاضراین دانش آموزان از طریق تهیه و توزیع بسته های آموزشی زیر پوشش فرآیند تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید قرار گرفته اند.

رییس شعب بانک مهراقتصاد استان البرزهم دراین نشست گفت: برای حل مشکل دسترسی دانش آموزان و فرهنگیان به آموزش در فضای مجازی می توانیم وام هایی با کارمزد ۴ درصد پرداخت کنیم.

احمد رضا دهقان نیری خاطرنشان کرد: تا سقف ۲۰ میلیون تومان می توانیم با طی کردن مراحل وام به خصوص ضمانت بازپرداخت به افراد معرفی شده از سوی آموزش و پرورش استان البرز وام پرداخت کنیم.

وی یادآورشد: این وام در قالب طرح کالا کارت پرداخت می شود به جامعه هدف آموزش و پرورش پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: افراد معرفی شده با دریافت این وام امکان خرید تبلت یا تلفن همراه هوشمند را پیدا می کنند که بازپرداخت آن نیزیکساله می باشد.

استان البرز ۵۰۰ هزاردانش آموز  و ۲۴ هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز فضای مجازی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز فضای مجازی مدارس البرز فضای مجازی اخبار کنکور آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالقاسم اکبری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی پیوست انجام و پیرو آن کتاب‌های درسی، بر اساس سفارشات ثبت‌شده در سامانه، توزیع می‌شود.
وی گفت: ثبت‌نام‌ها برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از سه شنبه ۲۸ فروردین و همچنین پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) نیز از دهم تیر آغاز می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد: ثبت نام کتاب به منزله ثبت نام نهایی دانش آموزان است بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌شود هرچه سریعتر برای ثبت کتاب دانش آموزان اقدام کنند.
خراسان شمالی ۱۹۲ هزار دانش آموز دارد.

دیگر خبرها

  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • اهمیت مدیریت استفاده کودکان از تکنولوژی توسط والدین/ آموزش آسیب‌های فضای مجازی به فرزندان
  • تامین ۱۰۰ درصدی کاغذ و مقوای مورد نیاز چاپ کتب درسی از طریق تولید داخلی
  • آغاز چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان همدان
  • نیاز آموزش و پرورش از طریق فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تأمین شود