Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد با بیان اینکه اگر گروه‌های جهادی نبودند بحران کرونا قابل کنترل نبود از تجلیل این قشر در مراسمی ویژه خبر داد.

محمد محتاطی با بیان اینکه حضور خودجوش و خداپسندانه اقشار مختلف مردم این شهرستان و جای جای کشورمان در قالب گروه‌های مردمی ، سازمانهای مردم نهاد ، هیات های مذهبی، پایگاه های مقاومت بسیج سپاه و شوراها و دهیاران روستاها ، برای مقابله با گسترش شیوع بیماری منحوس کرونا، تابلویی زیبا از تقوی عملی و خصلت بلند مرتبه انسان دوستی در دیباچه تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت کرد، اظهارکرد: شیوع این بیماری به نوعی آزمایشی الهی برای همه ما بود که نیات خود را در این قالب بیازماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحران کرونا، بسیاری از کشورهای مدعی پیشرفت در مقابله با این ویروس ناتوان شدند اما بسیاری از مشکلات کشورمان با تلاش و فعالیت‌ گروه‌های جهادی و با مشارکت و محوریت خود مردم کاهش یافت.

مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد با اشاره به وجود برخی کمبودها در حوزه درمانی و بهداشتی و با بیان اینکه گروه‌های جهادی به کمک دولت و حوزه بهداشت و درمان آمدند، تصریح کرد: همکاری و همراهی مردم در این مقطع بحرانی و حساس همانند زمان جنگ تکرار شد.

محتاطی از شناسایی ۲۵ گروه جهادی در محمودآباد و سرخ رود با ظرفیت ۱۳۶نفر نیروی انسانی خبر داد و افزود : اعضای این گروه های جهادی در قالب کارگاه تولیدی  ماسک و گان و شیلد و دستکش و مواد ضدعفونی در مورج اول و موج دوم کمک حال ستاد مقابله با کرونا شهرستان بودند.

وی یادآورشد: این کارگاه های تولیدی که اساساً مردمی و خودجوش فعال شده بودند توانستند در موج اول و دوم کرونا نزدیک به ۴ هزار عدد ماسک و ۱۴۰۰ عدد شیلد و ۱۴۰۰ عدد گان و ۱ میلیون و ۷۶۰ لیتر مواد ضدعفونی تهیه و ضمن توزیع رایگان در بین شهروندان، نسبت به ضد عفونی خیابان ها و معابر عمومی شهر اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت بازاریان و اصناف و خیرین و تمامی آحاد جامعه در برگزاری ۴ مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهر سرخ رود، گفت: زبان از این همه احساس تکلیف و همراهی قاصر است و فقط امیدواریم در قالب این آیین بتوانیم گوشه ای از تلاش های مردمی را تکریم و تجلیل داشته باشیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: در همین راستا از فعالان و گروه های جهادی مقابله با کرونا در محمودآباد در مراسمی تقدیر خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در قالب آیین نکوداشت یاران جان در هغته اول آبان ماه سالجاری و در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برگزار می گردد و از عموم شهروندان تقاضا داریم افرادی که در این بخش فعال بودند به واحد روابط عمومی فرمانداری معرفی شوند تا تکریم از این عزیزان صورت پذیرد..

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهادگران شهرستان محمودآباد روابط عمومی فرمانداری مقابله با کرونا گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل

مهدی پورجم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر دو میلیارد و ۸۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کمک های غیرنقدی در قالب مصالح ساختمانی، نیروی انسانی، تخفیفات در اجرا، خدمات فنی و مهندسی از خیرین و نیکوکاران استان جذب شده و برای تامین مسکن محرومین اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیز خیرین استان در سال گذشته تعداد سه قطعه زمین به صورت رایگان در مجموع به متراژ ۹۸۳ مترمربع به دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) استان اردبیل برای تامین مسکن افراد نیازمند و مستمند به ترتیب در شهرستان های کوثر، گرمی و خلخال، واگذار و هبه شده است.

مدیر حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی در سطح استان از برنامه های اصلی این نهاد انقلابی است که برای این کار نیز تعدادی از جهادگران اعلام آمادگی کرده اند.

پورجم بیان کرد: با برنامه ریزی های متفاوت و به روز در سال جاری از جمله طراحی پوستر QR در حوزه ترویج و ترغیب مشارکت مردمی، تدوین کلیپ های کوتاه با محتوای به روز از روند احداث و تکمیل مسکن محرومین، راه اندازی پویش کمک به محرومین در حد یک توان، برنامه ریزی برای خودیاری در خانه سازی، توزیع و جانمایی نیروی انسانی فاقد مسکن برای تولید مساکن ارزان‌قیمت و… سعی کرده ایم به شکل های مختلف با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری مشارکت های مردمی در تولید و ساخت مسکن محرومین را ارتقا داده و عملکرد این نهاد انقلابی را به صورت شفاف برای عموم مردم متبلور کنیم.

وی افزود: در سال گذشته در راستای تسهیل مشارکت مردمی در تمامی ادارات بنیاد مسکن شهرستان های استان پایانه خدمات فروش یا دستگاه پوز تهیه کرده ایم تا خیران در واریز کمک های خود زمان کمتری را صرف کنند.

پورجم ادامه داد: با تمهیدات انجام شده در سطح کشور و حمایت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شاهد بسترسازی مناسب برای اقدامات موثری در این حوزه هستیم که امیدواریم با کمک عموم مردم و مشارکت خیرین و همراهی مسئولان استانی آمار بی مسکنی و بد مسکنی را در استان اردبیل به حداقل برسانیم.

مدیر دفتر مشارکت های مردمی بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: در راستای تبیین جایگاه حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اردبیل اولین همایش استانی با حضور مسئولان و خیرین استانی در شهرستان مشگین شهر برگزار می شود.

کد خبر 6081990

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه