Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن خطیبی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات قرچک که با حضور استاندار تهران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: قرچک به دلیل نزدیکی به پایتخت و برخورداری از فرص‌های شغلی ایجاد شده در شهرک صنعتی این شهرستان، همواره پذیرای تعداد زیادی از مهاجرین از سایر مناطق کشور است.
وی افزود: با وجود آن که این شهرستان در سال ۱۳۹۱ از ورامین منفک شد ولی امروز جمیعت شهری این شهرستان  ۲۰ درصد بیشتر از جمعیت شهری ورامین است به طوری که ۱۰ درصد از سرریز جمعیت و مهاجرت های صورت گرفته در استان تهران، در قرچک سکونت پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول از دفع فاضلاب روستایی و شهری به عنوان یکی دیگر از مشکلات قرچک یاد و خاطرنشان کرد: دفع فاضلاب مناطق روستایی و شهری در برخی از مناطق به حدی است که پساب وارد مناطق زندگی شده و مشکلاتی را برای ساکنان به وجود آورده است؛ از شرکت آب و فاضلاب درخواست می‌شود تا برای رفع این مشکل جدی برنامه‌ای عملی ارائه دهد.
فرماندار قرچک تصریح کرد: این شهرستان فاقد سایت اداری است و اکثر ادارات قرچک در ساختمان‌های استیجاری مستقر بوده و لازم است برای این شهرستان که از سال ۱۳۹۱ مستقل شده، برنامه‌ریزی و اقدامی عملی برای ساخت سایت اداری انجام شود.
وی ادامه داد: شهرک صنعتی قرچک، یکی از مناطق پویا و فعال استان تهران است که به دلیل برخورداری از امکانات مناسب، با استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مواجه شد و هم اکنون فاز نخست آن، تکمیل و برای توسعه به راه اندازی فاز دوم نیاز دارد.
فرماندار قرچک ادامه داد: در حال حاضر صدها شرکت در این شهرک صنعتی مشغول به فعالیت است، بیش از ۵۰ واحد صنعتی در هفته دولت به بهره برداری رسید و در اصل هر هفته یک کارخانه در این شهرستان افتتاح می‌شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها انوشیروان محسنی بندپی بهمن خطیبی قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی بهمن خطیبی قرچک انوشیروان محسنی بندپی بهمن خطیبی قرچک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از واگذاری رسمی باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک غیردولتی، جزئیات بیشتری از نحوه اداره این باشگاه توسط مالکان جدید اعلام می‌شود و در تازه‌ترین خبر، مهدی احمدی نحوه تشکیل هیئت مدیره قرمزها را شرح داده است.

مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سیت در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سیت در اختیار یکی از بانک های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می کند به وجود بیاید.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد