Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به وضعیت کنونی بازار و نا بسامانی های اقتصادی انتظار به حق مردم این است که دستگاه های حاکمیتی و نظارتی به وظایف خود به شکلی صحیح، به موقع و جدی عمل کنند زیرا در صورت تحقق اراده جمعی و بر مبنای هم افزایی دستگاه های ذیربط می توان بخش زیادی از مشکلات موجود در حوزه بازار را رفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در دیدار مدیرکل مدیریت عملکرد و سلامت اداری سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: بی انضباطی موجود در بازار بنا به تمام دلایلی که در پشت قضیه وجود دارد، باید نظم داده شود و انتظار از نهادهای حاکمیتی و نظارتی این است که در راستای نظارت بر قیمت ها و انسجام بخشی به وضعیت کنونی بازار به صورت جدی تری ورود کنند.

وی با اشاره به این مطلب که آشفتگی های موجود در بازار در کنار وجود تورم و گرانی مردم را بیشتر آزار می دهد، خاطرنشان کرد: تفاوت و تنوع قیمت کالاهای واحد در هر یک از مغازه ها، ذهن مردم را آشفته می کند زیرا اینگونه به نظر می رسد که قیمت گذاری ها بر مبنای سلیقه شخصی تولیدکنندگان و فروشندگان و در نبود نظارت های دقیق از سوی مراجع  مربوطه انجام می شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اصناف و سایر نهادهای مربوطه باید به وظایف نظارتی خود در حوزه بازار به صورت جامع عمل کنند، گفت: دستگاه قضایی نیز با تمام توان خود آماده حمایت و پشتیبانی های تخصصی از تیم های نظارتی است تا وضعیت بازار به وضعیت بهتر ارتقاء یابد و در صورت مشاهده هرگونه اقدام در راستای اخلال در نظام اقتصادی کشور برخوردهای قانونی لازم با مسببان آن انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان کرمان آمادگی خود برای حمایت و پشتیبانی از اقدامات تعزیرات حکومتی و ستاد تنظیم بازار استان کرمان استان را اعلام کرده تا خدمت به مردم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق نیز پرونده های بزرگی در استان تشکیل شده و به نتایج خوبی نیز رسیده است و اقدامات مورد نیاز در این حوزه نیز با جدیت دنبال می شود.

مدیرکل مدیریت عملکرد و سلامت اداری سازمان تعزیرات حکومتی کشور نیز در سخنانی ضمن تقدیر از همراهی دستگاه قضایی استان با مجموعه تعزیرات حکومتی، گفت: در صورتی که چتر حمایتی دستگاه قضایی از تعزیرات حکومتی گسترده نباشد، این سازمان در انجام برنامه های خود موفق نخواهد بود.

محمود احمدی با اشاره به این مطلب که در وضعیت کنونی سطح انتظارات از تعزیرات حکومتی به میزان قابل توجهی افزایش داشته است، ادامه داد: سطح توقعات از سازمان تعزیرات حکومتی بیشتر از امکانات و ابزارهایی است که در اختیار این سازمان قرار دارد.

وی ضمن تاکید بر ورود حجم بالای پرونده ها به تعزیرات حکومتی در سطح کشور، عنوان کرد: در استان کرمان طی سال گذشته 23 هزار پرونده به تعزیرات حکومتی وارد شده است.

مدیرکل مدیریت عملکرد و سلامت اداری سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به انتظارات موجود برای اعمال نظارت بر بازار از سوی تعزیرات حکومتی، گفت: سازمان های صمت و علوم پزشکی در بخش های نظارتی وظیفه دارند و سازمان تعزیرات حکومتی نیز به منظور ارائه پاسخ مناسب به درخواست مردم در بعد نظارتی، اقدام به راه اندازی گشت های مشترک با سازمان های مربوطه کرده است ودر این رابطه اداره کل گشت های مشترک نیز در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

احمدی اظهارداشت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان از ادارات موفق به شمار می رود و در سال جاری نیز در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه های برتر شده است و از این رو در تعامل با دستگاه قضایی آماده هستیم که در راستای ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان دادگستری استان کرمان سازمان تعزیرات حکومتی دستگاه قضایی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با موافقت رهبر انقلاب، پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان شامل عفو شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی اظهار کرد: به‌مناسبت عید سعید فطر تعداد پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

وی افزود: با دستور ریاست عالی سازمان، اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مقام معظم رهبری با عفو و یا تخفیف مجازات دو هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیروهای مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

کد خبر 745101

دیگر خبرها

  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تعزیرات، متمرکز بر حذف کالای قاچاق از بازار است
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه
  • ضرورت تلاش نهادهای حاکمیتی برای ارتقای حکمرانی در حوزه ریال
  • تولید پژو پارس متوقف شد؟ | توضیحات مهم سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی | ببینید
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور
  • ۱۰ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان عفو شدند
  • عدلیه کرمان پشتیبان اجرای طرح حجاب وعفاف است