Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:41:23 GMT

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۸۳۹۹

رابطه جنسی در زمان قاعدگی

مکان مقاربت در دوران قاعدگی امکان دارد یکی از مسائلی باشد که ذهن بسياري از افراد را به خود مشغول نموده و این سؤال را در ذهن افراد به وجود آورد که آیا میتوان در این دوران روابط جنسی برقرار نمود. ناطقان:




آیا در دوران قاعدگی میتوان رابطه داشت؟

عللی برای منع یا محدود کردن نزدیکی در زمان پریود بیان شده است که برخاسته از مذهب و یافته های پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاربت و روابط زناشویی در دوران قاعدگی در دین اسلام نهی شده است. نزدیکی و برقراری روابط جنسی در دوران قاعدگی خطرات و عوارضی دارد که متوجه سلامتی زوجین می شود و به همین علت نزدیکی در این دوران ممنوعیت دارد.

 

 

اغلب خانم‌ها اظهار می دارند که امیال جنسی در آن ها در زمان قاعدگی افزایش پیدا می کند. البته این زمان مناسب نیست و شاید بعضی خانم‌ها تمایلی به برقراری رابطه در این زمان نداشته باشند.

 

مثلا اگر او از تامپون استفاده کند هنگامی که آن را خارج می کند واژن خشک می شود و زمان زيادي طول میکشد تا مجددا از طریق روان کننده طبیعی( و نه خون) مرطوب گردد. چنانچه از نوار بهداشتی استفاده کند ، امکان دارد از بوی بد و ظاهر آن خجالت زده شود. او دوست ندارد شما هیچ کدام از این ها را مشاهده کنید و تمام کارها را در تنهایی انجام میدهد که این امر به خودی خود او را از برقراری روابط جنسی دور می کند.

 

مشکل ديگر رابطه جنسی در زمان قاعدگی ، الودگی آن است. خانم‌ها اغلب با این مشکل اشنا هستند و تعجبی از خون و کثیفی باقیمانده ندارند، ولی امکان دارد آقایون حس تحوع کنند و تمایلی به انجام این کار نداشته باشند. بنابراین تصمیم با خودتان است که قید دارید در طول این دوره چه نوع رابطه ای با هم داشته باشید.



 
عوارض نزدیکی کردن زوجین در دوران قاعدگی

- نزدیکی در دوران قاعدگی باعث افزایش مقدار و شدت خونریزی می شود.

 

- برقراری رابطه جنسی در قاعدگی به علت باز بودن دهانه رحم باعث افزایش شانس ابتلا به عفونت می شود.

 

- قاعدگی امکان دارد یکی از عوامل بیرون ریختن تب خال های تناسلی در زنان باشد.

 

- یکی از مهمترین عارضه های نزدیکی در پریود یا همان قاعدگی عفونتهای شدید رحمی به خصوص اندومتریوز می باشد.

 

- قاعدگی باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری های واگیردار عفونی میشود برای این که خون محیط مناسبی برای حضور و رشد و انتقال عوامل بیماری زاست. بدین ترتیب درصورت الودگی یکی از دو طرف به یک عامل عفونی میکروبی یا ویروسی( مانند سوزاک، سیفیلیس، کلامیدیا و عامل ایدز و ویروس تبخال ) امکان انتقال این عامل به دیگری در طول قاعدگی افزایش می یابد.

 

- روابط جنسی حین قاعدگی ابتلا به عفونت های کلامیدیایی را افزایش می دهد.

 

- روابط جنسی حین قاعدگی به خودی خود منجر به عفونت و التهاب لگنی نمی شود ولی در صورتی که دو طرف رابطه الوده به عفونت باشند این عفونت جابجا می شود.

 
اموزش رابطه در دوران قاعدگی,چگونه در دوران قاعدگی رابطه داشته باشیم, در دوران قاعدگی چگونه رابطه برقرار کنیم



 
- از حوله استفاده کنید.

یک راه برای جلوگیری از کثیفی و آلودگی این است که از حوله استفاده کنید. حوله باعث میشود تا مایع قاعدگی به تشک شما نرسد و باعث کثیف شدن آن نشود. ضمنا بهتر است قبل از شروع رابطه جنسی در زمان قاعدگی یک حوله تیره رنگ روی تخت بیندازید. دیدن خون روی ملحفه سفید رنگ انرژی و لذت جنسی را از خيلي ها می گیرد.

 

- دراز بکشید.

به پشت دراز بکشید زیرا اگر در این صورت قرار بگیرید جریان خون کم تر است و خون ریزی کمتری رخ میدهد.

 
- در حمام عمل نزدیکی را انجام دهید.

در این شیوه هم الودگی کمتری به وجود می آید و جریان آب هم سبب می شود تا باقی جریان ها کم تر مورد توجه قرار بگیرد.

 
– از کاندوم رنگی استفاده کنید.

حتماً موقع روابط زناشویی در زمان قائدگی از کاندوم استفاده کنید، به خصوص کاندوم رنگی قرمز رنگ زیرا رنگ قرمز آن سبب میشود کم تر متوجه خون ریزی شوید.

 



 
آیا در دوره پریود هم امکان دارد باردار شوید؟

بله. بسياري از خانم‌ها فکر می کنند خونریزی از واژن مانع از حاملگی می شود و با وجود رابطه جنسی در دوره پریود نگران حاملگی نیستند. گرچه این مسأله اغلب درست است، ولی همیشه اینطور نیست و لازم است احتیاط کنید.

 

اسپرم تا 5 روز میتواند در بدن زن زنده بماند، چنانچه رابطه جنسی در روزهای آخر پریود باشد و تخمک گذاری شما زود انجام شود، طی 4 یا 5 روز پس از آن احتمال بارداری وجود دارد. بنابراین نمی توان کاملاً مطمئن بود که رابطه جنسی در دوره پریود سبب حاملگی نمی شود.

 

به علاوه بعضی خانم‌ها در دوره تخمك گذاری خونریزی می کنند و این خونریزی را با پریود اشتباه می گیرند و در نتیجه در شرایطی که بدن بيش ترین امادگی برای باروری را دارد رابطه جنسی محافظت نشده برقرار می کنند.

 

در این دوران بهتر است که بیشتر عشق بازی داشته باشید و رابطه جنسی بدون دخول را تجربه کنید و همینطور توجه داشته باشید که حتماً باید از روش های جلوگیری از حاملگی هم استفاده کنید. در این دوران بیشتر مستعد عفونت های منتقل شونده جنسی هستید و احتمال حاملگی هم وجود دارد و مطمئن باشید از روش های جلوگیری مناسبی استفاده می کنید.
برچسب ها: قاعدگی ، رابطه ، ناطقان ، جنسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قاعدگی رابطه ناطقان جنسی دوران قاعدگی زمان قاعدگی رابطه جنسی استفاده کنید روابط جنسی خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرونده‌های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس

سردار سعید منتظرالمهدی با تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای تاکید کرد: پلیس به عنوان آخرین و مهمترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از آخرین وضعیتِ زیر پوستِ شهر مطلع بوده و مطابق آن اقدام و عمل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و مأموریت‌های پلیس به ویژه پلیس امنیت عمومی فراجا در راستای حفظ سلامت جامعه و ارتقای امنیت و آرامش در دو بخش جرایم آشکار و پنهان پیگیری می‌شود؛ افزود: در یکی از این جرایم بینِ بخشی (نیمه آشکار و نیمه پنهان) به پروژه سرویسِ اسکورت و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن ها به خارج از کشور می‌ کردند اشاره کنم که از نقاط درخشان کارنامه کاری همکارانم در پلیس امنیت عمومی فراجا است.

به گفته وی در فاز نخست این پرونده ۲۴ نفر، در فاز دوم ۵۷ نفر دستگیر و در فاز سوم نیز تعداد زیادی شناسایی شده که پرونده آن ها در دست اقدام و پیگیری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه به «پروژه کینگ» که شبکه ای سازمان یافته برای قاچاق زنان به کشورهای ترکیه و گرجستان بود، اشاره کرد و گفت: ارتباطات آن ها با باندهایِ تجارتِ مستهجن و غیر اخلاقیِ خارج از کشور مشخص و در نهایت اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، گفت: متأسفانه برخی از دخترانِ کم سن و سال و جوان (۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه «چَتِربِیت» که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و … تبلیغ می‌ کرد گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و… می کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی "رافائل" که با هدف تغییر ذایقه فرهنگی مردم به سوی ابتذال و حیا زدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند، گفت: پلیس توانست با انواع اقدامات فنی ۲ سر شبکه اصلی، ۵ پل ارتباط داخل و خارج، ۸ عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکوهای تبلیغاتیِ آنان را مسدود کند.

وی خاطر نشان کرد: البته کار بر روی این پرونده به پایان نرسیده است؛ رافائل از سرشاخه‌های اصلی خارج از کشور است که تبعه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی و ساکنِ کشورهای همسایه است و تعاملات وسیعی با انواع باندهای فساد، فحشاء و سایت‌های شرط بندی با گردش مالی بالا در خارج کشور دارد و در این سو نیز ارتباط گسترده‌ای با تولیدکنندگان محتواهایِ مبتذلِ ایرانی و سطحِ یک این پرونده که به خارجِ کشور تردد داشتند، دارد؛ پلیس در این پرونده و به طور خاص از مسیر سازمان جهانی اینترپل و سایرِ راه‌های قانونی و بین‌المللی در حال پیگیری است.

سخنگوی پلیس در ادامه به سراغ پرونده «لِوِل آپ دنس» که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشاء و … می‌نمودند، رفت و گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور
  • شناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی