Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا در حال نوشتن دومین کتاب خود درباره تجربیاتش در ارتباط با وزارت دادگستری ایالات متحده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، مایکل کوهن وکیل شخصی سابق ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت: در حال نوشتن کتابی درباره تجربیاتم در ارتباط با وزارت دادگستری آمریکا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این در حالی است که تنها یک ماه از انتشار کتاب نخست مایکل کوهن گذشته است. در آن کتاب کوهن به شدت از رئیس جمهور آمریکا و رفتارها و سیاست‌های وی انتقاد کرده بود.

افشاگری بی‌سابقه وکیل سابق ترامپقاضی آمریکایی دستور آزادی وکیل سابق ترامپ را صادر کرد

کوهن در مصاحبه با پلیتیکو گفت: چیزهای زیادی درباره ترامپ وجود ندارد که هنوز گفته نشده است. این نکته دقیق و منصفانه است که بگوییم ترامپ وزارت دادگستری آمریکا را علیه کسانی که تهدید علیه خودش می‌داند، مسلح کرده است، بنابراین ترامپ آن را به وزارت بی عدالتی و نابرابری تبدیل کرده است.

کوهن قصد دارد کتاب جدیدش را در سال 2021 میلادی منتشر کند. وی در این باره گفت: کتاب جدیدم درباره مذاکرات و گفت وگوهای مفصل در خصوص یورش به دفتر کار و اتاق هتل محل اقامتم و همین طور دیدگاه‌های مقام‌هایی است که من را تحت تعقیب و محاکمه قرار دادند. این کتاب درباره شاهدانی است که در جریان پرونده من با وزارت دادگستری همکاری کردند و همین طور قضاتی که روی پرونده من کار کردند.

کوهن در سال 2018 میلادی به جرم سوء استفاده از منابع مالی ستاد انتخاباتی و دروغگویی به کنگره به 3 سال حبس محکوم شد. کوهن در ماه جولای امسال به خاطر نگرانی نسبت به شیوع ویروس کرونا از زندان آزاد شد و قرار است ادامه دوران محکومیت را در خانه‌اش در نیویورک بگذراند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع آمریکایی از تصمیم واشنگتن برای امضای قراردادهای تسلیحاتی جدید برای اوکراین خبر می‌دهند.

در همین ارتباط نیز پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داده است که واشنگتن در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش حدود ۶ میلیارد دلار تسلیحات و تجهیزات برای اوکراین است.

به گفته مقامات آمریکایی، این قراردادها شامل سیستم دفاع هوایی پاتریوت، مهمات توپخانه، هواپیماهای بدون سرنشین و تسلیحات ضد پهپاد است.

دو روز پیش، مجلس سنا با اکثریت قاطع پیش نویس لایحه کمک به اسرائیل، اوکراین و تایوان را تصویب کرد و آن را برای امضا به دفتر بایدن ارسال کرد تا به قانون تبدیل شود.

در واکنش نیز، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که لایحه کمک مالی به «اسرائیل» به همراه کمک به اوکراین و تایوان را امضا خواهم کرد. بایدن گفته است: «من لایحه تصویب شده توسط سنا را به محض اینکه به میز من برسد امضا می‌کنم.» رئیس جمهور آمریکا در بیانیه خود همچنین افزود که ایالات متحده این هفته ارسال سلاح و تجهیزات به اوکراین و اسرائیل را آغاز خواهد کرد.

کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به اوکراین در حالی صورت می‌گیرد که پیشتر وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داده بود. وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده‌های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6088831

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد