Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@11:52:27 GMT

حذف یارانه سوخت ۲۷۰ خودور غیر فعال تاکسیرانی مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۸۸۱۷

حذف یارانه سوخت ۲۷۰ خودور غیر فعال تاکسیرانی مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: یارانه سوخت ۲۷۰ خودور غیر فعال تاکسیرانی مشهد حذف شده است.

به گزارش ایمنا، احمد محبی در این باره اظهار کرد: طبق دستور عمل‌های وزارت کشور سهمیه سوخت ناوگان شرکت‌های حمل و نقل درون شهری (آژانس‌ها) بر مبنی پیمایش آنها واریز می‌شود.

وی افزود: از همین رو با دسترسی‌های ایجاد شده برای مدیران این شرکت‌ها بر روی سامانه تلتا به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

telta.ir و پیگیری‌های صورت گرفته اتحادیه کشوری سهمیه سوخت برای حدود چهار هزار خودور فعال در این شرکت‌ها بر اساس پیمایش برقرار شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته یارانه سوخت ۲۷۰ خودور غیر فعال در این ناوگان حذف و یارانه سوخت ۶۵۵ خودور که جدیداً در این شرکت‌ها فعال شده‌اند نیز برقرار شده است.

وی تاکید کرد: رفع نقص و برقراری مجدد سهمیه سوخت ۱۳۱ خودرو که به دلیل نقص در مدارک و ثبت نام قطع گردیده بود

کد خبر 450002

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد شهرداری مشهد شهر تاکسی سهمیه سوخت کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یارانه سوخت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد

جواد بلندی گفت: این فراورده های نفتی به وسیله ۵۸ هزار و ۳۶۰ سرویس نفتکش از انبار نفت حوزه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه اعزام شده است.

وی بیان کرد: اهمیت این حجم از انتقال با نظر گرفتن افزایش ۱۱ درصدی مصرف توزیع پایدار سوخت نسبت به سال ۱۴۰۱ و عبور موفق از بحران‌ها و شرایط سخت سوخت‌رسانی میسر شده است.

مدیر شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه ادامه داد: از این میزان حدود ۳۷۲ میلیون لیتر از مبادی حمل جنوب کشور با بهره‌گیری از ظرفیت نفتکش‌های ناوگان حمل و نقل منطقه تامین و بقیه از طریق خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دریافت شد.

وی گفت: همچنین ۲۵۵ میلیون لیتر بنزین مصرفی منطقه به وسیله نفتکش از انبار نفت بندرعباس و رفسنجان تامین شد.

بلندی خاطر نشان کرد: منطقه عملیاتی شرکت نفت منطقه تربت حیدریه دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان با ظرفیت افزون بر ۲۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی است.

به گفته وی، منطقه تربت حیدریه با توان حمل ۳۱۸ دستگاه نفتکش یکی از مناطق ۳۷ گانه و از جمله هشت منطقه فعال صادراتی کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس