Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ خادم رئیس پلیس راه تهران با بیان اینکه از شب گذشته، در آزادراه تهران _شمال و آزاد راه تهران_قم محدودیت مقطعی در خروجی شهر تهران انجام دادیم گفت:از هم میهمانان عزیز خواهش کردیم که از سفر پرهیز کنند و به تهران برگردند.

وی ادامه داد:خوشبختانه با اطلاع رسانی که صدا و سیما انجام داده بود، مردم این محدودیت ها را کاملا رعایت کردند و شب گذشته مشکل جدی نداشتیم و کمترین تردد نسبت به چهارشنبه های هفته های گذشته را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه تهران تصریح کرد:در حال حاضر همکاران ما همانند 5شهر دیگر تذکرات لازم را نسبت به تردد ها می دهند.

سرهنگ خادم درباره ی ترددها که با پلاک های مختلف در اتوبان تهران_قم در حال انجام است گفت:همکاران ما در ورودی های تهران پلاک های شهرهای دیگر را متوقف می کنند و از ورود آن ها جلوگیری می کنند همانطور که در خروجی های تهران نیز این اقدام انجام می شود تا تهرانی ها هم از استان خارج نشوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آزادراه تهران شمال صدا و سیما رئیس پلیس راه تهران آزاد راه پلیس راه رئیس پلیس راه شهر تهران صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم

به گزارش تابناک، امروز عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در جمع خبرنگاران گفت: بیش از یک میلیون گردشگر، که از طریق آذربایجان (مرز زمینی) وارد ایران شدند، به علت بروز مسائل خاص سیاسی میان دو کشور ایران و آذربایجان، قادر به ورود نیستند.

تعداد بازدید : 307 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند