Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@12:19:42 GMT

نخبه نابینا مشاور وزیر ارتباطات شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۸۹۳۹

نخبه نابینا مشاور وزیر ارتباطات شد

همزمان با روز عصای سفید و در پی قول وزیر ارتباطات برای دسترس پذیر شدن اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربری برای نابینایان، یک نخبه نابینا به‌عنوان مشاور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همزمان با روز جهانی نابینایان که به‌روز عصای سفید معروف شده است و باهدف پیگیری دسترس‌پذیر کردن نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های کاربردی برای نابینایان،  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امیر سلیمانی را به‌عنوان مشاور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌ از این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قول داده بود دسترس پذیر شدن برنامه‌های پرکاربرد ایرانی برای نابینایان را پیگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتصاب وزیر ارتباطات ارتباطات ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد سنای این کشور لایحه ای را در ارتباط با نظارت بر اطلاعات خارجی تصویب کرد.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه اعلام کرد که سنای این کشور لایحه ای را برای اصلاح و تمدید بخش ۷۰۲ قانون نظارت بر اطلاعات خارجی (FISA) به تصویب رساند.

مشاور امنیت ملی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که کاخ سفید تصویب قانون اصلاح اطلاعات و امنیت آمریکا توسط سنا را تحسین می کند. به گفته سالیوان، رئیس جمهور آمریکا به سرعت این لایحه را امضا می کند تا به قانون تبدیل شود.

مصوبه جدید سنا، امکان نظارت الکترونیکی بر شهروندان آمریکایی خارج از این کشور را فراهم می کند. این بخش از قانون نظارت بر اطلاعات خارجی آمریکا در ۱۹ آوریل منقضی شد. روز سه شنبه این لایحه در مجلس نمایندگان آمریکا قرار گرفت، به مدت دو سال تمدید شد.

مجلس نمایندگان آمریکا همچنین اصلاحیه این قانون را که سازمان‌های اطلاعاتی را ملزم می‌کرد تا حکمی برای دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی دریافت کنند، را رد کرد.

کد خبر 6083749

دیگر خبرها

  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می شود