Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در نشست با غلامرضا حسن پور، رئیس بسیج اصناف کشور که در دفتر اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی و لوازم کفش با هدف ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری اتحادیه ها و اصناف برگزار شد، با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان وام در قالب تسهیلات کارگشایی، ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، گفت: عده‌ای از این مراجعان که برای وام های ودیعه مسکن و کارگشایی به کمیته امداد مراجعه می کنند کارگران هستند که به علت مشکلات مالی ناشی از افزایش ودیعه مسکن و یا بیرون ریختن وسایل منزل توسط برخی از صاحب خانه ها به علت عدم پرداخت اجاره مسکن یا افزایش ودیعه مسکن به این نهاد مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۲ هزار و ۳۸۹ مورد وام کارگشایی ضروری، ودیعه مسکن، خرید و تعمیرات مسکن به مبلغ ۹۰ میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان به خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند با معرفی به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک قرض الحسنه مهر ایران در شش ماهه نخست امسال پرداخت شده است.

پرپنچی، ابراز امیدواری کرد: با کمک اصناف و بازاریان و ایجاد مراکز نیکوکاری بتوانیم خدمات بیشتری به اقشار آسیب پذیر جامعه ارائه دهیم.

کد خبر 5048920

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمک به نیازمندان شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی اربعین حسینی کمیته امداد امام خمینی پلیس راهور وضعیت راهها اربعین 99 گردشگری هفته ناجا دستگیری سارق شبکه شاد ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور با حضور رییس جمهور تحویل متقاضیان شد که سهم استان کردستان از این میزان، ۷۳۸ واحد بود که امروز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین و مدیران استان به صورت نمادین یکی از این واحدهای مسکن مددجویی در روستای کوله هرد از توابع شهرستان سنندج واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در آیین واگذاری این واحدهای مسکن مددجویی اظهار داشت: از این تعداد ۷۳۸ واحد مربوط به استان کردستان است که برای این تعداد واحد مسکن حدود ۲۵۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رضا طوسی گفت: این نهاد به هر یک از این مددجویان یکصد میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: این مددجویان همچنین از طریق معرفی به بنیاد مسکن ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ ساله دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در پایان از همکاری مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بسیج و سپاه، استانداری های و فرمانداریها در زمینه کمک به ساخت این واحدهای مسکونی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته