Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: یک محموله کمک‌های بسیج سازندگی استان سمنان شامل ۳۷۵ تن سیمان به روستای حسین آباد کالپوش ارسال شد. - اخبار استانها -

مهدی کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: کمک به محرومان و نیازمندان به ویژه رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم از مأموریت‌ها و رسالت‌های مهمی است که سپاه و بسیج آن را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپاه و بسیج را از مجموعه‌های انقلابی و مردمی دانست که از متن و بطن مردم برخواسته است و افزود: سپاه و اقشار مختلف بسیج همواره در  شرایط سخت در بحران‌ها و وقوع اتفاقات طبیعی همچون سیل و زلزله و دیگر وقایع در کنار مردم بوده و هست و خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌داند.

سمنان| روند ساخت‌وسازها در منطقه کالپوش میامی تسریع شودسمنان| کمک بلاعوض 200 میلیون ریالی به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده «حسین‌آباد کالپوش» اختصاص یافتسمنان| علت کندی روند بازسازی کالپوش میامی چیست؟مجتمع آب‌رسانی شهرک جدید کالپوش ایجاد می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: با توجه به وقوع رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش در فروردین سال 98 و نیاز مردم این منطقه به مصالح ساختمانی یک محموله به منظور کمک‌رسانی به آسیب دیدگان این منطقه ارسال شد.

کاشفی گفت: این محموله شامل 375 تن سیمان به تعداد هفت هزار و 509 کیسه سیمان بود که به صورت رایگان به دست مردم ساکن در این منطقه رسانده شد.

وی با اشاره به نحوه توزیع این محموله میان خانوارهای آسیب دیده از رانش زمین در کالپوشگفت: در این مرحله به هر منزل مسکونی بیش از سه تن سیمان تحویل داده شد و روند کمک رسانی تا ساخت کامل منازل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان سمنان حسین آباد کالپوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی