Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول بسیج جامعه کارگری همدان از اجرای طرح شهید کریمی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح نیز توانستیم واحد ۱۸تولیدی از ۴۶ واحدی تولیدی راکد استان را به چرخه تولید بازگردانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ابوالفضل برات زاده پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از اجرای طرح شهید برونسی شهید شاخص جامعه کارگری کشور در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح ما به تبلیغ مصرف کالای ایرانی و معرفی این محصولات به مردم می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته با اجرای طرح حاتم یا همان طرح شهید برونسی توانستیم اقشار مختلف جامعه به‌ویژه دانش آموزان را به مراکز تولیدی استان ببریم تا از نزدیک از ظرفیت‌های موجود در استان مطلع شوند هرچند امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این طرح مسکوت مانده است.

بیش از 12000 بسته معیشتی توسط بسیج کارگری خراسان رضوی توزیع شد85 گروه جهادی بسیج کارگری استان مرکزی برای مقابله با کرونا ساماندهی شدشیفت ایثار در بسیج کارگری استان مرکزی راه‌‌اندازی شد

مسئول جامعه بسیج کارگری استان همدان بابیان اینکه این طرح با همکاری سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی و اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود، گفت: در این طرح همچنین از مدیران موفق کارخانه‌ها دعوت می‌کنیم با حضور در محافل و در جمع اقشار مختلف جامعه به تبیین این موضوع بپردازند.

وی همچنین با اشاره به اجرای  طرح شهید کریمی که باهدف رفع موانع تولید در استان برگزار می‌شود عنوان کرد: با اجرای این طرح نیز توانستیم  واحد 18تولیدی از 46 واحدی تولیدی راکد استان را به چرخه تولید بازگردانیم.

برات زاده با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت اقشار مختلف بسیج برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعال‌سازی آنها افزود: این واحدهای تولیدی به دلیل عدم توانایی در پرداخت اقساط بانکی خود دچار مشکل و توسط بانک‌ها تملک شده بودند.

وی همچنین با تشریح حماسه‌آفرینی جامعه بسیج کارگری در دفاع مقدس از تهیه اطلس اطلاعات 630 تن از شهدای جامعه کارگری استان خبر داد و بیان کرد: در تلاشیم این اطلس فرهنگی تا پایان سال چاپ و منتشر شود.

مسئول بسیج جامعه کارگری همدان همچنین بابیان اینکه طرح شیفت ایثار در 30 پایگاه بسیج کارگری استان به مناسبت هفته بسیج کارگری برگزار می‌شود اظهار داشت: در این طرح افراد به‌صورت داوطلبانه و باهدف رونق تولید بخشی از کار خود را رایگان انجام می‌دهند.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون در چهار مرحله طرح شیفت ایثار با مشارکت 500 تن از کارگران برگزارشده است که در یک مرحله از این طرح نیز 150 تن از کارگران حقوق یک روز خود را به تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا اختصاص دادند.

انتهای پیام/742/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج کارگری استان جامعه کارگری اقشار مختلف اجرای طرح طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شاه حسینی با اشاره به وجود ۳۰۰ واحد راکد و نیمه تمام در استان یزد گفت: سال گذشته ۹۷ واحد فعال شده است و امسال نیز برنامه ریزی برای فعالیت این واحد‌ها با جدیت دنبال می‌شود.
وی اظهار داشت: واحد‌های تولیدی که به دلیل عدم نقدینگی، مسائل مدیریتی و صدور مجوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند، در دستور کار تیم اقتصادی استان هستند تا به چرخه فعالیت برگردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد اقتصادی مقاومتی در سال ۱۴۰۳ با تاکید بر شعار سال "سال جهش تولید با مشارکت مردم" تشکیل می‌شود تا موانع پیش روی واحد‌های تولیدی برداشته شود و شاهد رشد تولید در استان یزد باشیم.

دیگر خبرها

  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • احیاء۶ واحد صنعتی تعطیل در چناران
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید