Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی محامی در سفری سه‌روزه به منطقه سیستان ظهر امروز با حضور در شورای آموزش‌وپرورش این منطقه که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین و جمعی از معلمان و کارکنان ادارات آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان در زابل برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به این قشر پر تلاش، به نامه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) به فرزندشان امام حسن (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: از این نامه مهم می‌توان چندین پیام را در حوزه آموزش‌وپرورش دریافت کرد که این پیام‌ها شامل عطوفت و دلسوزی پدرانه، اهتمام به تربیت فرزندان، استفاده از دانش و تجربه گذشتگان، محوریت معارف قرآنی شریعت اسلامی و احکام دینی و منظومه معارف اسلامی و دینی و در رأس آن‌ها معارف قرآنی، ارتقای قدرت تجزیه‌وتحلیل عقلانیت توان شناخت واقعیت و نکته آخر استفاده از فرصت کودکی و نوجوانی هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه زاهدان افزود: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش‌وپرورش باید با نگاه جهادی و حداکثر اهتمام و توان فعالیت کرد، از ائمه جمعه نیز انتظار می‌رود که بحث توسعه آموزش‌وپرورش و استفاده از ظرفیت حوزه علمیه برای این نهاد را وجهه همت خود قرار دهد

وی در پایان گفت: سندی به‌عنوان برش استانی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش تدوین و ارائه شده که خیلی خوب بود، باید تلاش شود تا این سند به‌طور کامل محقق و اجرایی شود، در این حوزه مدیران باید نظارت کیفی را بر حسن اجرای امور داشته باشند.

کد خبر 5048981

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان شهرستان زابل معلمان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل حسینی مقدم ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آیین تجلیل از مقام معلم می‌بایست به پاس قدردانی از زحمات و نقش آفرینی آنان در کسب افتخارات بصورت ویژه دنبال شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

وی بیان کرد: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در افزایش فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به طرح مهارت آموزی خاطرنشان کرد: تامین مربیان توانمند این طرح می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 6085603

دیگر خبرها

  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد