Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:30:11 GMT

ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۰۰۶۹

ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ غلامرضا صدفی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از اجرای طرح ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی خبر داد و گفت: به مناسبت هفته ناجا و به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان ماه امسال مالکان یا نمایندگان قانونی اشخاص حقیقی که وسائل نقلیه آن‌ها به دلیل خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال توقیف شده است، می‌توانند با مراجعه به واحد ترخیص پلیس راهور استان قم با پرداخت میزان جرائم معوق به صورت اقساطی در طول یک سال نسبت به ترخیص موقت خودرو خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  افزود:در صورت  پرداخت نشدن جریمه معوقه در طول یک سال، مجدد براساس تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات شکایت به همراه منع هر گونه خدمات به صورت سیستمی در سابقه پلاک درج خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان عنوان کرد: آن دسته از وسایل نقلیه‌ای که در سن فرسودگی هستند و بیش از ۴۰ درصد جرائم آن‌ها مربوط به تخلفات حادثه‌ساز دارای نمره منفی است مشمول این طرح نیستند.


سرهنگ صدفی در پایان از رانندگان  خواست که ضمن احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی قبل از این که خودروی آن‌ها در پارکینگ توقیف شود، نسبت به پرداخت جرایم خوداقدام کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی توقیف خودرو ترخیص خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین تکلیف تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار کرد: با برگزاری سه مرحله مزایده، تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر فروخته شد.

وی با اشاره به فروش 856 دستگاه موتورسیکلت در نتیجه برگزاری این مزایده‌ها گفت: در نتیجه این امر، پارکینگ انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر خمیر به صورت کامل تعطیل شد.

قهرمانی همچنین تصریح کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر مزایده ها، بیشتر وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان نیز تعیین تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی