Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی،جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید با علائم قطعی کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند و هم اکنون ۳۶۷ بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اجرای طرح منع آمد و شد در پنج شهر کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه محدودیت سفرها بین استانی بوده که نیازمند مصوبه ستاد ملی‌ است و باید در سطح ملی در مورد آن تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اولین مرحله اجرای این طرح، پنح مرکز استان مشمول این طرح شد که شامل تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه است که قزوین مشمول منع و محدودیت عبور و مرور در مرحله اول نبوده است.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان تصریح کرد: در شرایط کنونی تأکید کردیم به همه دستگاه‌های اداری و اجرایی که از اختصاص مهمانسراهای خود به مهمانان به جد خودداری کند؛ ضمن اینکه هم اکنون مهمان‌پذیرها و هتل‌ها و مهمانسراهای استان با حداقل ظرفیت فعالیت کنند.

حبیبی بیان کرد: پیشنهاد ما این است که چنانچه شیب شیوع کرونا در استان بعد از اعمال محدودیت‌ها نزولی نشود، استان قزوین بتواند در مرحله بعد مشمول طرح منع عبور و مرور شود.

پذیرش 47 بیمار جدید کووید19 در مراکز درمانی قزوین

وی با اشاره به تاثیر گذاری محدودیت‌ها در کاهش ابتلا به کرونا گفت: چنانچه محدودیت‌‌های کرونایی در استان اعمال نمی‌شد ۲۳۴ هزار دانش‌آموز استان در ۱۷۰۰ مدرسه و ۱۱ هزار کلاس درس؛ همچنین ۸۰ هزار دانشجو در سطح استان مشغول به تحصیل بودند که در بین استان‌هایی مثل البرز، تهران، قم و استان‌های شمالی در رفت و آمد بودند.

این مقام مسئول عنوان کرد: قریب ۷۰۰ فضای ورزشی و بیش از دو هزار مسجد، حسینیه و امامزاده در سطح استان وجود دارد که محدودیت‌های کرونایی را مشمول بودند و اگر چنین امری اجرا نمی‌شد قطعاً شرایط استان به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت بدتری بوده و چه بسا با یک فاجعه انسانی مواجه می‌شدیم، اما همین محدودیت‌ها باعث شد تا روند صعودی ابتلای بیماری در استان تاحدودی کند شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونایی استان بیان کرد: شرایط زمانی به شکلی است که قطعاً استان قزوین کمترین مسافر و پذیرش مسافر را خواهد داشت؛ چراکه در فصل پاییز هستیم ضمن اینکه محدودیت‌هایی در پذیرش مسافر اعمال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید با علائم قطعی کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند و هم اکنون ۳۶۷بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

حبیبی در پایان عنوان کرد: متاسفانه ۹۰ نفر از بیماران کرونایی استان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند؛ همچنین طی شبانه‌روز گذشته پنج بیمار در اثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان