Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@16:52:20 GMT

2 مصدوم و یک فوتی در بزرگراه سعیدی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۰۷۵۰

2 مصدوم و یک فوتی در بزرگراه سعیدی

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد یک دستگاه اتوبوس با 2 دستگاه پژو و وانت پیکان خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی 2 مصدوم و یک فوتی در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ "احسان مومنی" گفت: ساعت 15:40 روز گذشته خبر تصادف یک دستگاه اتوبوس با 2 دستگاه پژو سواری و یک دستگاه وانت به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و تیم کارشناسان تصادفات پلیس راهور تهران به همراه عوامل امدادی در نشانی اعلامی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، یک دستگاه اتوبوس که در حال تردد در مسیر شمال به جنوب بزرگراه "آیت اله سعیدی" بوده در ابتدا با یک دستگاه سواری پژو و سپس با یک دستگاه پیکان وانت برخورد می کند و متعاقب آن خودروی وانت پیکان با یک دستگاه خودروی سواری پژو برخورد و متوقف می شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بیان داشت: در نتیجه این برخورد، متاسفانه راننده وانت پیکان بر اثر شدت ضربه وارده در دم فوت می کند و سرنشین وانت و راننده پژو مصدوم که با کمک عوامل امدادی مصدومان حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: کارشناسان علت تصادف را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عملیات مشترک پلیسی کشف 283 کیلو تریاک بزرگراه سعیدی 2 مصدوم و یک فوتی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج دست نشان افزود: از آغاز طرح نوروزی ۳۱۱ دستگاه اتوبوس و ۵۹۶۴ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه مرزی استان رفت و آمدکرده‌اند.

او با اشاره به اینکه آذربایجان غربی با ۵ پایانه مرزی کریدور ارتباطی با اروپا است، تصریح‌کرد: پایانه مرزی رازی با بیش از ۴۰ هزار تردد مسافر و ورود و خروج ۳۰۴۶ دستگاه سواری در رتبه اول ترددهای مرزی قرار دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه تمامی پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی به‌صورت فعال آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، گفت: پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد بیش از ۳۰ هزار نفر مسافر و ۱۱۳ دستگاه اتوبوس و ۲۱۸۸ دستگاه سواری در رتبه دوم تردد ها قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: پایانه مرزی تمرچین با تردد بالغ ۱۵ هزار نفر، پایانه مرزی سرو با تردد ۱۴ هزار و ۵۶۶ نفر و کی له سردشت با تردد ۲۰۴۷ نفر در رتبه‌های بعدی تردد از پایانه مرزی استان قرار دارند.

او در ادامه گفت: در نهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مجموع ۱۵ هزارو ۷۶۴ مسافر و ۳۶ دستگاه اتوبوس و ۶۴۹ دستگاه سواری از پایانه‌های مرزی استان تردد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • ۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی