Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@00:32:09 GMT

ازسرگیری پروازهای تهران به آلمان+جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۱۰۱۱

حسین جهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره از سرگیری پروازهای ایران-آلمان اظهارکرد: پس  از ماه‌ها وقفه در پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران‌ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان آغاز خواهد کرد.

وی افزود: از دوشنبه هفته آینده ۲۸ مهر ماه مصادف با ۱۹ اکتبر پرواز تهران-هامبورگ از سر گرفته می‌شود و از ششم آبان ماه مصادف با ۲۷ اکتبر نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته این پرواز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او پروازهای تهران-کلن نیز از جمعه ۹ آبان ماه برابر با ۳۰ اکتبر از سرگرفته خواهد شد و در روزهای جمعه هر هفته نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: این پروازها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توافق شده بین دو کشور آغاز شده و جزییات شرایط و ضوابط به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازسرگیری پرواز‌های قطر به ایران

شرکت خطوط هوایی قطر اعلام کرد این کشور پرواز‌های خود به ایران را از سر گرفته است.

به گزارش ایسنا، در پی پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، برخی کشور‌ها از جمله قطر پرواز‌های خود به ایران را به حالت تعلیق درآورده بودند. برخی از کشور‌های همسایه هم که حریم هوایی خود را بسته بودند، ساعاتی پس از تکمیل عملیات کوبنده «وعده صادق» از سمت سپاه پاسداران علیه اراضی اشغالی فلسطین، حریم هوایی خود را گشودند.

یکشنبه روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • مدیرکل آژانس اتمی راهی تهران می‌شود
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم
  • گروسی به ایران، روسیه و اوکراین سفر می‌کند
  • ازسرگیری پرواز‌های قطر به ایران
  • گروسی: ظرف چند هفته آینده به ایران می‌روم
  • گروسی: تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است
  • ازسرگیری پروازهای قطر به ایران
  • پایان هفته ۲۹ بوندسلیگای آلمان؛ قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن
  • حسرت این رکورد بر دل آلونسو و لورکوزن ماند