Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:01:33 GMT

آرامستان باغ رضوان اصفهان تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۱۰۴۵

آرامستان باغ رضوان اصفهان تعطیل نیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا مرادی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان، اظهار کرد: شهروندان زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند تا از تجمع و شلوغی آخر هفته در آرامستان جلوگیری شود.

او با بیان اینکه تمام مراسم در آرامستان باغ رضوان با حضور حداقلی افراد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز انجام می‌شود، تصریح کرد: استفاده از ماسک الزامی بوده و توزیع هرگونه مواد غذایی غیر بسته‌بندی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از شهروندان درخواست کرد: از حضور و ازدحام در آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان‌های شهر جداً پرهیز کرده و زیارت اموات را به بعد از عبور از بحران کرونا و زمان مناسب دیگری موکول کنند.

او تاکید کرد: بی‌شک مردم شهر اصفهان و خانواده درگذشتگان با همکاری و مشارکت خود سازمان را در ارائه خدمات به خانواده‌های مصیبت دیده یاری خواهند کرد.

مرادی گفت: در هشت ماه گذشته و شرایط کرونایی کارکنان آرامستان باغ رضوان خدمات خود را به گونه‌ای ارائه دادند که کرامت مراجعه کنندگان حفظ شود همچنین سعی شده در فضای آرام، توأم با آرامش و به دور از هرگونه حاشیه خدمات لازم به مراجعان ارائه شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان باغ رضوان زیارت اهل قبور رعایت شیوه نامه های بهداشتی استفاده از ماسک آرامستان باغ رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منصور رضایی رئیس بیمارستان طالقانی تبریز گفت: این بخشها با حضور معاون توسعه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۲ تخت و یک اتاق ایزوله در مجموع با هزینه ۱۴ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید. جراحی‌های مغز و اعصاب و عمل‌های جراحی ارتوپدی هم از اول اردیبهشت سال جاری در این بیمارستان راه اندازی می‌شود.

رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در مراسم افتتاح این طرح‌ها با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: ارائه خدمات مبتنی بر عدالت اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز مورد توجه بوده است.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌های عادلانه‌تری را ایجاد کنیم و افزایش ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در بیمارستان طالقانی شهر تبریز نیز نمونه بارزی از این عملکرد است.

دستگاه سی.آرم یک اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس است که توانایی‌های رادیوگرافی داشته و همچنین برای تصویربرداری در حین عمل جراحی استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • کاخ عالی‌قاپوی اصفهان ۳۰ فروردین تعطیل است
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی