Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست بازیکن برای کسب جایزه بهترین جوان سال فوتبال اروپا با یکدیگر رقابت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «توتواسپورت» ایتالیا که پیش از این اسامی 100 کاندیدای اولیه برای کسب جایزه بهترین بازیکن جوان سال اروپا در سال 2020 (جایزه پسر طلایی) را اعلام کرده بود، امروز (پنجشنبه) اسامی 20 نامزد پایانی کسب این عنوان را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، آلفونسو دیویس کانادایی از بایرن مونیخ، باکایو ساکا انگلیسی از آرسنال، جیدون سانچو انگلیسی از بوروسیا دورتموند، فابیو سیلوا پرتغالی از ولورهمپتون، آنسو فاتی اسپانیایی از بارسلونا، فیل فودن انگلیسی از منچسترسیتی، ادواردو کاماوینگا فرانسوی از رن، میسون گرین‌وود انگلیسی از منچستریونایتد، ارلینگ هالند نروژی از دورتموند، کالوم هادسون اودوی انگلیسی از چلسی، دژان کولوسفسکی سوئدی از یوونتوس، سرجینیو دِست آمریکایی از بارسلونا، دومنیک سوبوسلای مجارستانی از سالزبورگ، میچل باکر فرانسوی از پاری‌سن‌ژرمن، ساندرو تونالی ایتالیایی از میلان، فران تورس اسپانیایی از منچسترسیتی، رودریگو برزیلی از رئال مادرید، وینیسیوس جونیور برزیلی از رئال مادرید، رایان گراونبرخ هلندی از آژاکس و جاناتان دیوید کانادایی از لیل برای کسب این عنوان شانس دارند.

اسکولز: هالند می‌تواند به سطح رونالدو و مسی برسد/ منچستریونایتد نیازی به سانچو نداشت

 نشریه «توتو اسپورت» هر ساله جایزه ای تحت عنوان «پسر طلایی» به بهترین بازیکن زیر 21 سال شاغل در فوتبال اروپا اهدا می‌کند. ماتیاس دلیخت، آنتونی مارسیال، وین رونی، سسک فابرگاس، لیونل مسی، پل پوگبا و کیلیان امباپه تعدادی از برندگان پیشین این جایزه هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید بایرن مونیخ منچسترسیتی چلسی دورتموند بارسلونا رئال مادرید بایرن مونیخ منچسترسیتی چلسی دورتموند برای کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟

ایتنا - طبق گزارش جدیدی از شرکت آموزشی بریتانیایی «آکادمی دانش»، پاریس به عنوان بهترین شهر برای راه‌اندازی استارت‌آپ شناخته شد و مادرید و بارسلونا با اختلاف کمی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
شهرهای مختلف در این رتبه‌بندی بر اساس معیارهایی مانند تعداد فضاهای اداری موجود، قیمت اجاره، نزدیکی به دانشگاه‌های برترِ اروپا، سرعت اینترنت (مگابیت بر ثانیه) و موارد دیگر، امتیازبندی شده‌اند. این گزارش پیشینه قوانین و مقررات، بروکراسی اداری و مالیات را در نظر نگرفته است. 

آیا فرانسه و اسپانیا بهترین مکان‌ها برای استارت‌آپ‌ها هستند؟
فرانسه با داشتن دو شهر در بین پنج شهر برتر، عملکرد بسیار خوبی در این رتبه‌بندی داشته است. البته دو شهر مادرید و بارسلونا هم در ۵ شهر برتر لیست قرار دارند. لندن در رتبه چهارم قرار دارد.

طبق گزارش، پاریس که خانه برخی از بهترین دانشگاه‌ها و محیط‌های اداری اروپا است، از «حمایت دولت‌ها و یک اکوسیستم استارت‌آپی به خوبی توسعه‌یافته» برخوردار است.

لیون، سومین شهر بزرگ و همچنین قطب مهم دانشگاهی فرانسه، به لطف داشتن یکی از سریع‌ترین سرعت‌های اینترنت در اروپا، به عنوان پنجمین مکان ایده‌آل برای راه‌اندازی کسب‌وکار رتبه‌بندی شده است.

مادرید، پایتخت اسپانیا، به دلیل سرعت اینترنت بالا و تعداد فضاهای اداری در دسترس، رتبه بالایی کسب کرده است. بارسلونا، دیگر شهر اسپانیایی در میان سه شهر برتر، طی ده سال گذشته به عنوان بزرگترین قطب فناوری در جنوب اروپا شهرت یافته است.

لندن، به‌عنوان یک مرکز مالی با مزایای دیگر، بیشترین تمرکز بر روی شتاب‌دهنده‌های کسب و کارها (incubators) را دارد. لندن همچنین به داشتن بالاترین تعداد دانشگاه در بین ۲۵۰ دانشگاه برتر اروپا و فضاهای اداری فراوان (البته در صورتی که توان مالی اجاره‌شان را داشته باشید) می‌بالد.

طبق گزارش، پایتخت بریتانیا بیشترین تعداد دفاتر و همچنین بالاترین اجاره‌بها را دارد، این در حالی است که اینترنت در لیون سریع‌ترین، حمل و نقل عمومی در پاریس در دسترس‌ترین و بالاترین میانگین امتیاز دانشگاهی در منچستر بریتانیا وجود دارد.

تالویر ساندو از آکادمی علوم می‌گوید: «انتخاب مکان مناسب ضروری است، شما باید محیط اطراف خود را به عنوان یک عامل کلیدی در موفقیت در نظر بگیرید.» او ادامه داد:‌ «داشتن یک دفتر مرکزی یا فضای کاری مشترک برای تیم شما می‌تواند در ایجاد رفاقت، کار گروهی و موفقیت ضروری باشد. سرعت و قابلیت اطمینان پهنای باند، عامل دیگری است که در اداره یک کسب‌وکار بسیار مهم است، زیرا نظارت بر وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی در مراحل اولیه ساخت کسب‌وکار و ایجاد آگاهی از برند بسیار حیاتی است.»

دیگر خبرها

  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • بهترین بازیکن دنیا از نظر ترنت الکساندر آرنولد چه کسی است؟
  • اسطوره انگلیسی خواهان حذف بازی‌های ملی اش از تاریخ شد
  • «شوهر ایران خانم» موفق به کسب دو جایزه از جشنواره فیلم فرایبورگ شد