Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:56:56 GMT

ساکنان خانه های سازمانی یک هفته فرصت تخلیه دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۱۹۶۰

ساکنان خانه های سازمانی یک هفته فرصت تخلیه دارند

 به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان ، نازنین شیبانی تذرجی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون تشخیص خانه های سازمانی قابل فروش و وضعیت اصلاح ماده ۸قانون ساماندهی وحمایت از تولید و عرضه مسکن در استان ، بیان داشت : کسانی که در منازل سازمانی ساکن هستند باید ضمن رعایت حقوق دیگران در زمان مقرر  نسبت به تحویل واحد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد : مدیران دستگاه های اجرایی به کارمندانی که دراین منازل بیش از  هشت سال سکونت  دارند اعلام کنند که درمدت یک هفته  تخلیه کرده و درصورت انجام ندادن آن از  راه های قانونی برخورد خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ، خاطر نشان کرد : اداراتی که در خانه های سازمانی سهمیه دارند باید فهرست کامل ساکنان خانه ها را جهت تهیه بانک اطلاعاتی  اعلام کنند تا تصمیم لازم براساس مصوبه های این نشست گرفته شود.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان مسکن بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان مسکن بندرعباس استانداری هرمزگان مسکن بندرعباس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: بر اثر بارندگی و خسارات وارده در هر حال حاضر تلاش برای اتصال آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهرداد حسن‌زاده با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در هرمزگان گفت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و مردم در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

 

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافرین نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

 

حسن‌زاده ادامه داد: در حال حاضر تلاش برای اتصال برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان ادامه دارد و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق براثر تندباد بوده که بیش از ۸۰درصد تعویض تیرهای برق انجام شده و کار ادامه دارد همچنین موارد پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق نیز اصلاح شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌ بودند که با تلاش تیم برقرسانی این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

 

حسن زاده در خصوص آسیب‌های وارده به حوزه آبرسانی گفت:به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق درمنطقه، قطعی آب شرب ۲۰ روستا نیز اتفاق افتاده که رفع مشکلات پیش آمده از ساعات ابتدایی آغاز شده و در حال انجام است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، همه محورهای مواصلاتی استان را باز و با تردد جاری اعلام کرد و به ادامه بارندگی‌های امروز که سبب ورود آب در برخی مناطق بندرعباس از جمله روستای چهچکور شده اشاره داشت و گفت: امدادرسانی‌ها در حال انجام و وضعیت تحت کنترل است.

دیگر خبرها

  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق
  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است