Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:53:55 GMT

جمع آوری ۳۷ معتاد متجاهر در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۰۹۸

جمع آوری ۳۷ معتاد متجاهر در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۳۷ معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک به نقل از پلیس، سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده به جرم، جمع آوری معتادان متجاهر به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پلیس‌های تخصصی و سایر یگان‌های انتظامی این فرماندهی در عملیاتی مشترک با همکاری عوامل شهرداری، بهزیستی و هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۳۷ نفر از معتادان متجاهر را از سطح پارک ها، معابر، پاتوق تیمی و سایر نقاط آلوده شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی افزود: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور درمان به مراکز بازپروری تحت نظارت بهزیستی شهرستان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در پایان با تاکید بر اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد، اضافه کرد: از تمامی شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده معتادان متجاهر در اطراف محل زندگی خود مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری معتادان متجاهر برنا خوزستان نیروی انتظامی اندیمشک شهرداری و بهزیستی معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز