Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به وضعیت همه‌گیری کرونا در کشور گفت: نیاز داریم که جمعیت را ساکن کنیم و ترددها را به حداقل ممکن برسانیم.

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در حاشیه سی‌وششمین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نقش قانونی و خوب شورای عالی استان‌ها که نماینده مردم در حوزه شهرها و روستاها هستند و نیز وظایف و تکالیف قانونی که سازمان پدافند غیرعامل در حوزه پدافند شهری دارد و همچنین بر اساس اسناد ملی که در این زمینه موجود است، تفاهمنامه ای تنظیم شد تا بتوانیم همکاری های لازم را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آخرین وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: از آنجایی که تاکنون واکسن و داروی مشخصی برای این بیماری پیدا نشده است باید رویکرد اساسی ما به جای درمان محوری، بهداشت‌محور و مبتنی بر آموزش مردم باشد.
 
جلالی تاکید کرد: ما نیاز داریم که جمعیت را ساکن کنیم و ترددها را به حداقل ممکن برسانیم و انجام این کار نیازمند مصوبات ستاد ملی کروناست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پایان گفت: قطعا تمام ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و انتظامی نیروهای مسلح نیز در اختیار این ستاد برای اجرای مصوباتش قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سردار جلالی سازمان پدافند غيرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل