Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@00:13:45 GMT

طرز تهیه قارچ سرخ شده همراه با پیاز کاراملی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۳۷۱

طرز تهیه قارچ سرخ شده همراه با پیاز کاراملی

قارچ سرخ شده همراه با پیاز کاراملی یکی از بهترین و سریعترین راه‌ها برای پختن قارچ است. قارچ  با پیاز به خوبی طعم فوق العاده‌ای می‌گیرند. طعم دهنده‌ها به خوبی ترکیب می‌شوند و ترکیب شدن آن‌ها باعث می‌شود تا چنین رنگ قهوه‌ای زیبایی ایجاد شود. بهترین بخش این است که تهیه‌ی این قارچ‌ها فقط چند دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید در مدت زمان بسیار کمی یک غذای خوشمزه میل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



می‌توانید راه‌های بسیاری برای سرو آن‌ها پیدا کنید. آن‌ها را برای صرف صبحانه در کنار تخم مرغ، همراه سالاد تازه، یا برای ناهار و شام روی گوشت یا سبزیجات مورد علاقه خود سرو کنید. همچنین میتوانید با ماکارونی یا برنج هم سرو کنید. آن‌ها حتی در کنار مقداری نان تازه نیز می‌توانند سرو شوند. هر روشی که برای سرو به آن‌ها انتخاب کنید، همه این قارچ‌ها را دوست خواهند داشت. آن‌ها کاملاً اعتیاد آور هستند و مردم بیشتر درخواست می‌کنند. برای آشنایی با طرز تهیه‌ی‌ای قارچ ها، مقاله‌ی آشپزی ما را دنبال کنید.

بهترین راه برای تمیز کردن قارچ‌ها قبل از پختن، پاک کردن آن‌ها با یک حوله مرطوب برای از بین بردن هرگونه آلودگی است. شما همچنین می‌توانید آن‌ها را بشویید، اما باید این کار را به سرعت انجام دهید و قارچ‌ها باید سریعاً خشک شوند. اگر به آن‌ها اجازه دهید بیش از حد در زیر آب باشند، زیاد خیس شده و روی آن‌ها نرم میشود.

مواد لازم:

۳ فنجان (۳۰۰ گرم) قارچ‌ها کوچک

۱ عدد پیاز متوسط ​ خرد شده

۱ حبه سیر خرد شده

۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۱ قاشق غذاخوری سس سویا

۱/۴ فنجان (۶۰ میلی لیتر) آب

فلفل سیاه تازه آسیاب شده

نمک

جعفری تازه

دستور پخت:

گام اول: قارچ را با یک حوله مرطوب تمیز کنید، در صورت لزوم انتهای آن را برش دهید. اگر از قارچ‌های بزرگتر استفاده می‌کنید، آن‌ها را نصف، چهار قسمت یا نازک برش دهید. روغن زیتون را در یک ظرف متوسط ​​روی حرارت متوسط رو به بالا ​​قرار دهید تا گرم شود. پیاز و سیر را اضافه کنید و حدود ۳ تا ۵ دقیقه آن را بپزید تا نرم شود.

گام دوم: قارچ‌ها را اضافه کنید و حدود ۸-۱۰ دقیقه با پیاز بپزید و مرتباً هم بزنید. سپس سس سویا، نمک، فلفل و آب را اضافه کنید و بپزید تا زمانی که آب تبخیر شود، شاید ۳ تا ۵ دقیقه دیگر. از روی حرارت برداشته و جعفری تازه را روی آن بپاشید. بلافاصله سرو کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه قارچ پیاز کاراملی پارسی خبر سبک زندگی قارچ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تازه درباره ازدواج گوگوش با رها اعتمادی

آفتاب‌‌نیوز :

پدر رها اعتمادی که رابطه‌ی عاشقانه‌ی فرزندش را با گوگوش تایید کرده، گفته که در یکی از آخرین کنسرت‌های تور خداحافظی گوگوش، رها روی استیج از گوگوش به طور رسمی خواستگاری خواهد کرد.

البته، برخی از منابع نزدیک به این زوج، چون شهرام شب‌پره، اعلام کرده‌اند که خانم گوگوش و رها ازدواج کرده‌اند و احتمالا اگر ادعای پدر رها صحیح باشد این کار آن‌ها جنبهٔ نمادین و اعلام رسمی این خبر را خواهد داشت.

گوگوش ۷۳ ساله و رها اعتمادی ۴۰ ساله از طریق شبکه‌ی منوتو با یکدیگر آشنا شدند و رها پس از استعفا از آن شبکه با گوگوش به امریکا مهاجرت کرد و به عنوان ترانه‌سرا و مدیر برنامه با این خواننده‌ی کهنه‌کار همکاری دارد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • یه عمر اشتباه پیاز خرد می کردیم
  • فرآیند پخت یک غذای محلی با قارچ کوهی و گوجه توسط یک بانوی عشایر افغان (فیلم)
  • خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر!
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • ادعای تازه درباره کاظم صدیقی
  • خبر تازه درباره ازدواج گوگوش با رها اعتمادی
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • پیشگیری از مسمومیت با قارچ‌های خودرو و سمی در طبیعت‌گردی‌های نوروزی
  • (ویدیو) تازه‌ترین خبر‌ها از دادگاه عوامل حادثه تروریستی مسکو
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد