Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: هفته آینده ۸۷ واحد مسکونی جهت کمک به سیل‌زدگان در منطقه گمیشان استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ احمد ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای مرحله سوم از فاز دوم رزمایش مواسات در روز گذشته اظهار کرد: در دهه پایانی ماه صفر ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در میان نیازمندان استان گیلان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون مجموع ۲۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است گفت: ۱۵ هزار بسته آموزشی و ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی نیز مجموعا به ارزش ۸۹۰ میلیارد ریال در میان نیازمندان استان گیلان توزیع شده است.

وی با اشاره به تداوم طرح کمک مومنانه در استان گیلان خاطرنشان کرد: مرحله بعدی رزمایش مواسات همزمان با ایام ۱۳ آبان و به مناسبت روز استکبارستیزی اجرا می‌شود.

ابراهیمی ضمن تشریح روند ساخت مسکن برای سیل‌زدگان استان گلستان توسط سپاه قدس گیلان گفت: هفته آینده ۸۷ واحد مسکونی جهت کمک به سیل‌زدگان در منطقه گمیشان استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل زدگان گلستان ساخت مسکن استان گلستان هزار بسته سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: این کمک هابه ارزش ۵۰ میلیارد ریال توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و مساعدت قرارگاه شهید فولادی توزیع شده است.

سرهنگ علی اکبر جعفری افزود: این کاروان شامل ارزاق عمومی، آرد، اسباب بازی، پتو، روفرشی، لوازم بهداشتی، سبد کالا، البسه ورزشی، آب معدنی، پلاستیک ضخیم پوششی، انواع کنسروجات، کفش و دمپایی به مدت سه روز در هفت روستا از مناطق دشتیاری، بمباسری، نوبندیان و توابع بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شد.
معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: به زودی پس از فروکش کردن آب‌های سطحی کار ارزیابی خسارات برای ترمیم و مرمت و بهسازی منازل و سرویس‌های بهداشتی و ترمیم و ایجاد آب بند جدید و موارد عمرانی در دستور کار و برنامه قرارگاه قدس قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است