Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:12:37 GMT

ساخت بیش از ۴۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۴۷۳

ایسنا/ایلام رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال بیش از ۴۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در سراسر کشور ساخته می شود.

« سیدمرتضی بختیاری» روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: ساخت مسکن یکی از گرانترین و ارزنده ترین خدمات کمیته امداد به نیازمندان و جامعه مددجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان ایلام نیز چندین پروژه مسکن در دست ساخت است که با این اقدامات نیاز مسکن مددجویان استان به حداقل خواهد رسید.

رییس کمیته امداد با اشاره به سفر خود به استان ایلام افزود: در این سفر در شهر دهلران ‭‭‭۱۰۸‬‬‬ واحد، در موسیان ۷ واحد و در شهر سرابله نیز ۸ واحد مسکونی تحویل نیازمندان شد که برای نخستین بار در کشور شهرهای موسیان و دهلران هم اکنون فاقد مددجوی بدون مسکن هستند.

بختیاری با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی در زمینه کار و تلاش از برنامه های اصلی کمیته امداد است، افزود: فرهنگ سازی در زمینه ترویج فرهنگ کار و تلاش در اولویت این برنامه ها و مهم ترین نیاز است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به برنامه های اشتغال زایی این نهاد افزود: در مدت ۳.۵ سال گذشته بیش از ‭‭‭۵۰۰‬‬‬ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سراسر کشور ایجاد شده که این میزان بیش از برنامه های پیش بینی شده در این زمینه و تعهدات امداد بوده است.

بختیاری به اشتغال ایجاد شده در استان ایلام اشاره کرد و گفت: ایلام در این زمینه از استان های موفق کشور بوده و سال گذشته به همت امدادگران این استان بیش از چهار هزار فرصت شغلی برای نیازمندان این استان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: امسال نیز با یک جهش خوب حداقل پنج هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال برای نیازمندان جویای کار در این استان پیش بینی شده است و چنانچه استان به تعهدات خود در این زمینه عمل کند اعتبارات بیشتری در اختیار استان قرار می گیرد.

 رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

افتتاح طرح ۱۱۵ واحدی مسکن مددجویان شهرستان دهلران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از منازل شماری از مددجویان و افتتاح چند واحد مسکونی مددجویی در سرابله و چرداول و افتتاح همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری، بازدید از طرح‌های اشتغالزایی موفق مددجویان و دیدار با چند مددجوی زیر پوشش از جمله برنامه‌های روز دوم سفر رییس کمیته امداد کشور به استان بود.

انتهای ‍‍‍ ‍‍یام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام رییس کمیته امداد استان ایلام واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد

همزمان با سراسر کشور ۴۵۰ واحد مسکونی و مجموع زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۷ متر مربع به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد، رقم هزینه شده برای ساخت آن‌ها ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور به‌ شکل ویدئو کنفرانس در سراسر کشور و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

در استان زنجان هم همزمان با سراسر کشور 450 واحد مسکونی و مجموع زیربنای 23 هزار و 837 متر مربع به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد، رقم هزینه شده برای ساخت آن‌ها 90 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

این واحد‌های مسکونی به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگارانف اظهار داشت: یکی از نیازهای اولیه خانواده‌ها مسکن است که تامین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه امروز 450 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد، اضافه کرد: مجموع زیربنای این واحدها 23 هزار و 837 متر مربع بوده و رقم هزینه شده برای ساخت آنها 90 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تامین مسکن مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • ساخت ۹ هزار واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی خوزستان
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان