Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسین جهانی مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره از سرگیری پروازهای ایران ـ آلمان گفت: پس از ماه‌ها وقفه در پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران‌ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان آغاز خواهد کرد.

وی افزود: از دوشنبه هفته آینده ۲۸ مهر مصادف با ۱۹ اکتبر پرواز تهران ـ هامبورگ از سر گرفته می‌شود و از ششم آبان‌ مصادف با ۲۷ اکتبر نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته این پرواز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او پروازهای تهران ـ کلن نیز از جمعه ۹ آبان برابر با ۳۰ اکتبر از سرگرفته خواهد شد و در روزهای جمعه هر هفته نیز ادامه پیدا می‌کند.

به گفته جهانی، این پروازها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توافق شده بین دو کشور آغاز شده و جزئیات شرایط و ضوابط به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.

پرواز تهران ـ هامبورگ در روز دوشنبه ۲۸ مهر سال جاری با شماره پرواز ۷۲۳ در ساعت ۷:۴۵ از فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت ۱۱:۴۵ به وقت محلی در فرودگاه هامبورگ به زمین می‌نشیند. پرواز بازگشت نیز به شماره پرواز ۷۲۲ در همان روز در ساعت ۱۳:۲۵ به وقت محلی از فرودگاه هامبورگ به مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۲۰:۱۵ در این فرودگاه به زمین می‌نشیند.
همین پرواز ششم آبان در روزهای سه‌شنبه هر هفته در ساعت ۷:۳۰ از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۱۰:۴۵ به وقت محلی وارد فرودگاه هامبورگ خواهد شد و برگشت آن در همان روز در ساعت ۱۲:۱۵ به وقت محلی از هامبورگ پرواز و در ساعت ۲۰ در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین خواهد نشست.

همچنین پرواز تهران ـ کلن از نهم آبان آغاز شده و در روزهای جمعه هر هفته با پرواز شماره ۷۲۹ در ساعت ۱۷:۴۰ فرودگاه امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت ۲۱ به وقت محلی وارد فرودگاه کلن می‌شود. بازگشت این پرواز نیز در همان روز با پرواز شماره ۷۲۸ در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی از فرودگاه کلن پرواز و در ساعت ۶:۱۵ بامداد روز شنبه در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.
مردم برای خرید بلیت پروازهای هما می‌توانند به سایت https://booking.iranair.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما تماس بگیرند.
براساس اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما پرواز به آلمان به صورت هفتگی به سه فرودگاه فرانکفورت، کلن و هامبورگ انجام خواهد شد.
 

کد خبر 557609 برچسب‌ها كروناويروس هواپیما - پروازها آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس هواپیما پروازها آلمان فرودگاه امام خمینی ره پرواز و در ساعت وقت محلی خواهد شد تهران ـ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس این اعلام، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز فوق العاده‌ای در روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ در مسیر تهران به رامسر و بالعکس انجام داد.

 “هما”، به منظور پاسخگویی به تقاضا برای سفر هوایی به مقصد رامسر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز فوق العاده‌ای در روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ در مسیر تهران به رامسر و بالعکس انجام داد.

شایان ذکر است، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تا روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ روز‌های شنبه و چهارشنبه پرواز برنامه‌ای انجام میدهد و از ۱۳ فروردین سال جاری نیز روز دوشنبه به تعداد پرواز‌های “هما” در مسیر تهران به رامسر و بالعکس افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۳۰ هزار یورویی برای دریافت ممیزهای مجازی در پروازهای بین المللی
  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر