Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، سید علی کشاورز، گفت: به گفته یکی از بزرگان علم تغذیه دنیا، پدر بیماری هر چه باشد، مادر آن سوءتغذیه است.   وی با عنوان این مطلب که یکی از ارکان سلامتی انسان تغذیه است، افزود: افرادی که کم‌خون هستند بیشتر در معرض ابتلاء به کرونا قرار می‌گیرند.   کشاورز گفت: از آنجا که انواع ویتامین‌ها در سبزی‌ها و میوه‌ها وجود دارد در نتیجه سبزی‌ها و میوه‌ها، معجون سلامتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثابت شده است که شکر و قندهای ساده نقش بسیاری در تضعیف سیستم ایمنی بدن دارند در نتیجه در دوران کرونا تا جایی که می‌توانیم باید مصرف قند و شکر را حذف و یا محدود کنیم.
وی ادامه داد: قرقره کردن آب نمک در روز می‌تواند برای ضدعفونی دهان و گلو بسیار مفید و مؤثر باشد و خطر ابتلاء به بیماری را کم می‌کند.   مدیر گروه تغذیه بالینی دانشکده علوم تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: پختن کامل غذا خیلی از آلودگی‌های میکروبی و سموم میکروبی را از بین می‌برد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: توصیه های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مهاجر، معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۷۰ درصد تولیدات کشاورزی مربوط به حوزه زراعت است و این معاونت در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نقش هدایت، برنامه‌ریزی و پشتیبانی را با سپردن کار به دست مردم ایفا می‌کند.

وی اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را مشارکت حداکثری مردم در امنیت غذایی کشور دانست و افزود: در این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیشترین محصول اساسی از مزارع دیم کشور برداشت می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح ۴۵۰ هزار کشاورز سراسر کشور با همکاری کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی در سطح ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم، انواع محصولات اساسی مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی، حبوبات و علوفه کشت می‌کنند.

مهاجر در پایان تاکید کرد: جهش در کشاورزی یعنی افزایش چشمگیر و این جز با حضور و مشارکت مردم قابل دست یافتن نیست.

کد خبر 6078929

دیگر خبرها

  • انطباق آداب غذاخوردن ائمه اطهار با علوم پیشرفته تغذیه
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • جایگاه میوه و سبزیجات در رژیم‌های غذایی
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • سیب پخته مفیدتر است یا خام؟
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند