Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-18@05:52:27 GMT

رحمتی به فردوسی‌پور: خداحافظی نکرده‌ام!

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۵۶۹

رحمتی به فردوسی‌پور: خداحافظی نکرده‌ام!



سیدمهدی رحمتی در حاشیه تمرین تیم رسانه ورزش گفت‌وگویی با عادل فردوسی‌پور داشت.

به گزارش خبرورسی، گلر سابق استقلال که با یک دسته گل به سراغ عادل فردوسی‌پور رفته بود، برای دقایقی با او صحبت کرد و درباره خداحافظی‌اش نکاتی را گفت. ابتدا این فردوسی‌پور بود که درباره حضور رحمتی در شهرخودرو صحبت‌هایی را انجام داد و گفت که «چرا خداحافظی کردی و باید چند سال دیگر هم بازی می‌کردی!»

بعد نوبت به مهدی رحمتی رسید که درباره شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال اظهار نظر کند: «بابا من خداحافظی نکردم و فقط گفتم وارد مربیگری شدم! بحث این که گلری نکنم را هنوز تصمیم نگرفته‌ام، فقط گفتم که وارد مربیگری شده‌ام و می‌خواهم تمرکزم را اینجا بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رحمتی که تود عادل فردوسی‌پور را بهانه‌ای برای این دیدار کرده بود، با تبریک زادروز عادل و برخورد گرم و صمیمی، روزی جالب را برای عادل با این عکس‌های یادگاری به وجود آورد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل صمت استان گفت: امسال انتخاب برترین‌ها بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ و در هفت بخش انجام خواهد شد.
فضل الله رحمتی افزود: پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی ۱۴۰۳، منتخبان ۱۴۰۳، بهره برداران نمونه معادن روباز و زیر زمینی، جوان کارآفرین ملی، پیشکسوتان نمونه صنعتی، معدنی و صنایع معدن از محور‌های فراخوان هستند.
وی گفت: افراد دارای شرایط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت با تکمیل فرم‌های امتیازات عملکردی همراه با مستندات در این فراخوان ثبت نام کنند.
رحمتی گفت: متقاضیان باید مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت تحویل دهند و به با توجه به اینکه ارزیابی مستلزم صرف وقت است، لیست‌های ارسالی پس از تاریخ تعیین شده مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • پیاده راه فردوسی یا سواره راه موتورسوار
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • لحظات احساسی خداحافظی خمس | تصاویر
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)
  • ثبت ۶ هزار شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری