Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از سایت خبرگزاری فارس ،غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حوادث استان اصفهان اظهار داشت: روز گذشته در محور چادگان به اصفهان بعد از دو راهی سد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرد و ۵ نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این حادثه ۲ کد اورژانس و کد هلال احمر چادگان اعزام شدند، افزود: ۵ مصدوم این حادثه شامل سه مرد ۳۸ و ۶۰ ساله و خانم ۳۴ ساله و کودک ۵ ساله به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.
وی بیان کرد: در حادثه‌ای دیگر یک دستگاه سواری روآ در محور نجف آباد-تیران بعد از حاجی‌آباد واژگون شد که در این حادثه ۵ نفر شامل یک دختر ۲ ساله، ۲ نوجوان دختر، یک خانم ۳۵ ساله و یک مرد ۴۲ ساله مصدوم شدند و توسط یک کد اورژانس و یک کد هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا نجف‌آباد منتقل شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف اصفهان کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو موتورسیکلت در جاده خاکی انابد بردسکن به روستای شریعت آباد در جاده معروف به آستانه به صورت رخ به رخ باهم برخورد داشتند.

فرمانده پلیس راه بردسکن بیان کرد: بر اثر این حادثه هر دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بردسکن و سپس به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

وی با اشاره به رغبت مردم برای استفاده از موتورسیکلت به علت گرمی هوا و کم هزینه بودن موتورسیکلت بخصوص برای حضور در زمین‌های کشاورزی از همه خواست، با توجه به ایمنی پایین موتورسیکلت برای حفظ جان خود و سرنشینان سرعت مطمئنه را رعایت و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

شاکری با اشاره به حادثه امروز گفت: قطعاً در حادثه امروز اگر راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده بودند دچار مصدومیت شدید نمی‌شدند و نیاز به اعزام به سایر شهرستان‌ها نیز نبود.

کد خبر 6088138

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران