Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:09:03 GMT

درب آرامستان‌ها در کردستان بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۲۹۴۲

درب آرامستان‌ها در کردستان بسته شد

محمدابراهیم زارعی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرایی شده و هر گونه حضور در آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و درب این اماکن بسته است.

وی افزود: برگزاری مراسم ترحیم و عزاداری در شهرستان‌ها ممنوع است و در زمان خاکسپاری اموات نیز تنها تعداد محدودی از بستگان درجه یک متوفی امکان حضور در آرامستان و انجام مراسم تشییع و تدفین دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی اضافه کرد: با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، آموزش مجازی دانش آموزان همچنان برقرار و برخی اماکن پرخطر نیز تا ۲ هفته آینده تعطیل است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: در این ۲ هفته نماز جمعه و جماعات نیز در هیچ نقطه‌ای از استان اقامه نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی همه مردم باید نسبت به حفاظت از جان خود و اعضای خانواده شان و دیگر افراد جامعه ملزم باشند.

بیرون بر بودن غذا در رستوران‌ها و تعطیلی تالارهای پذیرایی و کنترل برگزاری مراسم عزا و جشن از دیگر مواردی بود که استاندار کردستان برآن تاکید کرد و افزود: آرایشگاه‌های زنانه هم در دو هفته قبلی همچنان فعالیت داشتند، بر اساس مصوب امروز تا ۲ هفته آینده حق فعالیت ندارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان محمد ابراهیم زارعی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان بهداشت و سلامت ویروس کرونا کردستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد، اظهار داشت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید هزار و ۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

واحدیان اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان بر اساس برنامه زمانبندی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران