Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صبوری ظهر پنجشنبه در هفتمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، طرح اتصال ۷۵ متری عمار یاسر را از پروژه‌های عمرانی مهم استانی عنوان کرد و افزود: این پروژه اهمیت استراتژیک و مهمی برای شهر قم داشته چراکه به‌عنوان ورودی شهر قم به شمار می‌رود و برای این تقاطع از سوی مدیریت و برنامه‌ریزی استان تأمین اعتبارشده و این طرح در کارگروه امور زیربنایی نیز مورد بحث قرار گرفت و برای تصویب به این شورا ارجاع شد که با پیگیری‌های صورت گرفته تعیین تکلیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه برای اتصال بلوار عماریاسر به آزاد راه امیرکبیر ۸۰۰ متر به ادامه این بلوار اضافه شود گفت: باید برای این طرح ۱۲۰ هزار مترمربع از اراضی معرض تملک می‌شد که با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان اراضی مدنظر تملک شده است.

وی افزود: هدف از احداث این تقاطع را اتصال قم به تهران و شبکه آزادراهی است تا ترافیک محدوده میدان شهدای ۷۲ تن روان سازی شود.

کد خبر 5049171

منبع: مهر

کلیدواژه: قم عمار یاسر طرح عمرانی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز شیوع کرونا اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای، آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل محمد شهر تا گرمدره، محور شهریار – تهران در برخی مقاطع و آزادراه ساوه – تهران محدوده‌های دهشاد و احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

کد خبر 6085011 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت