Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین روز از دور رفت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال با صدرنشینی تیم مس و ذوب آهن در دو گروه دور مقدماتی پایان یافت. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ششمین و آخرین روز از دور رفت سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال امروز پنجشنبه ۲۴ مهرماه با برگزاری ۳ دیدار در گروه دوم در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین مسابقه امروز، تیم سپاهان برابر تیم پرواز هوانیروز قرار گرفت. نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به سود نماینده اصفهان تمام شد. در نهایت شاگردان رحیمی زاد توانستند با نتیجه پرگل ۳۱ بر ۲۱ ضمن شکست رقیب خود اولین پیروزی را در لیگ برای خود ثبت کنند. در دومین مسابقه امروز تیم مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال، برابر تیم فرازبام خاییز دهدشت قرار گرفت. در نیمه اول مس با اختلاف ۷ گل و نتیجه ۱۶ بر ۹ پیروز شد. در پایان این دیدار زیبا تیم فرازبام با اختلاف ۲ گل برابر مس شکست خورد. مس با این برد و با احتساب تفاضل گل صدرنشین گروه اول شد. آخرین دیدار این گروه هم بین دو تیم کیمیاکاشت کردستان و زغال سنگ طبس برگزار شد. نیمه اول این بازی ۱۷ بر ۱۵ به سود زغال سنگ تمام شد. در پایان زغال سنگ طبس ۳۱ بر ۲۸ برابر کیمیا کاشت به برتری رسید. نتایج روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه(گروه B): سپاهان ۳۱ - پرواز هوانیروز ۲۱ فراز بام خائیز دهدشت ۲۲ - مس کرمان ۲۴ کیمیاکاشت کردستان ۲۸ - زغال سنگ طبس ۳۱ رده بندی نهایی در پایان دور رفت لیگ برتر هندبال به این ترتیب است: گروه A: ۱- ذوب آهن ۳ بازی ۴ امتیاز ۲- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲ بازی ۴ امتیاز ۳- پاس ناجا قم ۳ بازی ۴ امتیاز ۴- ستارگان دشتستان بدون بازی و بدون امتیاز ۵- پرسپولیس بهبهان ۲ بازی بدون امتیاز ۶- نفت و گاز گچساران ۲ بازی بدون امتیاز گروه B: ۱- مس کرمان ۳ بازی ۶ امتیاز ۲- زغال سنگ طبس ۳ بازی ۶ امتیاز ۳-سپاهان ۳ بازی ۲ امتیاز ۴- فرازبام خاییز دهدشت ۳ بازی ۲ امتیاز ۵- کیمیاکاشت کردستان ۳ بازی یک امتیاز ۶- پرواز هوانیروز ۳ بازی یک امتیاز انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال زغال سنگ طبس ۳ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان با ادامه پیروزی بالانشینان به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هجدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز (پنجشنبه - 30 فروردین ماه) با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس کرمان به سختی مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید، سپاهان میلیمتری طبس را شکست داد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند با برد برابر حریفان خود همچنان سایه به سایه در تعقیب یکدیگر هستند.

امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین

نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این شرح است:
صنعت مس کرمان 28 - نفت و گاز گچساران 26
پیکان خراسان 33 - پرواز هوانیروز اصفهان 28
زغال سنگ طبس 26 - فولاد مبارکه سپاهان 27
گیتی پسند اصفهان 22 - آلومینیوم اراک 20
پلیمر خلیج فارس خرم آباد 27 - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 33
فرازبام خائیز دهدشت 30 - فولاد سپاهان نوین 25

با این نتایج صنعت مس با 36 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با 31 امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با 26، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 23، نفت و گاز گچساران با 20، پیکان خراسان با 14، سپاهان نوین با 10، آلومینیوم اراک با 7، پرواز هوانیروز و فراز بام‌خائیز دهدشت با 6 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته نوزدهم لیگ سی و ششم 10 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • استخراج ۲ امتیازی سپاهان از معدن زغال‌سنگ
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • تولید نخستین آنتن ۶۰ گیگاهرتزی جهان/ مسیر توسعه «سیکس جی» هموار شد