Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی محمدی» پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته ۶۵ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۵۲ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

وی در ادامه تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی در ۲۴ ساعت گذشته در استان را هفت نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل چهار نفر در شهرستان کرمانشاه، یک نفر در شهرستان دالاهو، یک نفر شهرستان صحنه و یک نفر در شهرستان هرسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان را ۷۲۹ نفر اعلام کرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به تفکیک شهرستان تعداد جانبختگان براثر کرونا در استان اشاره کرد و گفت: کرمانشاه با ۴۰۳ مورد، اسلام آباد غرب با ۷۳ و هرسین با ۴۱

مورد در رده اول قرار دارند.

او به شهرستان های????میان رده نیز اشاره کرد و افزود: صحنه با ۳۱ مورد، سنقر و کلیایی ۳۱ مورد، جوانرود ۲۷، کنگاور ۲۷، گیلان‌غرب ۲۲ ، سرپل ذهاب ۲۱، پاوه ۱۸ و روانسر ۱۷ مورد در رده میانی قرار دارند.

به گفته او????دالاهو با ۱۰ مورد، قصر شیرین با پنج و ثلاث باباجانی با سه مورد در پایین رده قرار دارند.

محمدی همچنین اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۱۴ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بیماری‌ های عفونی کرمانشاه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری های عفونی کرمانشاه بهداشت و سلامت ویروس کرونا بیماری های عفونی کرمانشاه بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال به علت تصادف بستری شد...

طرفداری| کاپیتان سابق استقلال به دلیل تصادف در بیمارستان بستری شد.

امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران تصادف کرده و به همین خاطر در بیمارستان بستری است. او یک استوری از خودش در بیمارستان منتشر کرد و نوشت:

چون می‌گذرد غمی نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد