Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه عراق از تشکیل کمیته هماهنگی بین این کشور و آمریکا به منظور ارائه جدول زمانی خروج نظامیان از این کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان -وزارت خارجه عراق اعلام کرد که کمیته مشترک با طرف آمریکایی به منظور بررسی انتقال نیرو‌های ائتلاف آمریکا به خارج از عراق تشکیل شده است. 

خبرگزاری رسمی عراق (واع) نیز به نقل از «احمد الصحّاف»، سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور نوشت که این کمیته با هدف ایجاد جدول زمانی برای بازاستقرار نیرو‌های خارجی در خارج از عراق تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وزیرخارجه عراق:۱۵۰۰ نظامی آمریکایی از عراق خارج شده‌اند

صحاف در بیانیه‌ای امروز اعلام کرد که نشستی به ریاست فؤاد حسین، وزیر خارجه و با حضور «قاسم الاعرجی»، مشاور امنیت ملی عراق و نمایندگان شماری از مسئولان عراقی مرتبط با پرونده امنیتی تشکیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت خارجه عراق نظامیان آمریکایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت خارجه عراق نظامیان آمریکایی خارجه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود

 دانمارک از برنامه خود برای تعطیلی سفارتش در بغداد به علت پایان ماموریت نیروهای نظامی این کشور در عراق خبر داد.

به گزارش تسنیم، وزارت خارجه دانمارک امروز سه‌شنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته پس از خروج نیروهایش به عنوان بخشی از «ماموریت ناتو در عراق»، سفارت خود در بغداد را تعطیل کند.

سفارت دانمارک که به طور رسمی در سال 2020 بمنظور حمایت از مشارکت نیروهای این کشور به ماموریت ناتو افتتاح شده بود، با خروج اکثریت نیروهای نظامی دانمارک در 31 ماه مه تعطیل می‌شود.

پس از پایان فرماندهی دانمارک بر «ماموریت ناتو در عراق» در ماه مه 2022، این کشور همچنان سهم نظامی قابل توجهی در این مأموریت تا آغاز سال 2024 داشت. اما در حال حاضر تعداد کمتری از پرسنل دانمارکی به کمک در این ماموریت ادامه خواهند داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ثبت نام در كاروان‌هاي عراق از فردا آغاز مي‌شود بغداد: ایجاد مرکز مشترک اطلاعاتی - امنیتی ایران، سوریه، روسیه و عراق

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • شبکه آمریکایی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار تازه آمریکا از پاسخ اسرائیلی‌ها؛ اقدام در خارج از ایران در دستور است؟
  • ان‌بی‌سی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد