Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@10:05:06 GMT

نوبخت به دفتر کار خود بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۴۳۷۸

نوبخت به دفتر کار خود بازگشت

 به گزارش اقتصادآنلاین، «محمدباقر نوبخت» دراین پیام نوشته است: با اجازه پزشکان محترم، از امروز (۲۴ مهرماه) دوره قرنطینه‌ را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دفترم در سازمان برنامه و بودجه منتقل کردم، تا با یاری مستمر همکاران سخت‌کوشم برای «پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان در مهرماه»، «تکمیل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»، «تکمیل پرداخت اعتبارات تکمیل طرح‌های عمرانی»، «تأدیه مطالبات باقی‌مانده کادر بهداشت و درمان» و «صدور مجوز فوق‌العاده شغل ویژه برای افراد مشمول با اعلام اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت» اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ تحریم‌های ده‌ساله تسلیحاتی یکشنبه رفع خواهد شد/ مقابله با قاچاق و احتکار با راه‌اندازی سامانه جامع تجارت خبر مهم برای کنکوری‌ها روحانی: یکشنبه شاهد خبر خوشی هستیم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه‌ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت بیمار کرونایی پروتکل بهداشتی اخبار کرونا قرنطینه کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • (ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟