Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت باید حقوق بازنشستگان کارگری و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به اندازه بازنشستگان کشوری افزایش دهد و تبعیض در پرداخت حقوق بازنشستگی میان این ۲ قشر را از بین ببرد. - اخبار استانها -

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با تاکید بر ضرورت اجرای هر چه سریع‌تر طرح همسان حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشوری و لشگری اظهار داشت: به خاطر تاخیر در اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها بسیاری از کارگران و کارمندان بازنشسته ما با مشکل معیشتی رو‌به‌رو شدند و دولت باید حداکثر از آبان‌ماه این طرح را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طی جلسه 5 ساعته‌ای که چند روز پیش به همراه نمایندگان بازنشستگان سراسر کشور با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، از ایشان قول گرفتیم که طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به سرعت اجرایی شود؛ چرا که همه موانع قانونی آن رفع شده و منابع بودجه‌ای و اعتباری آن هم مشخص شده است.

رحمانی با بیان اینکه اجرای طرح یادشده را در 2 محور جداگانه دنبال می‌کنیم، ادامه داد: محور اول این طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کم‌درآمد با بازنشستگان پردرآمد است و محور دوم هم همسان حقوق بازنشسته‌ها با شاغلان است که اجرای همزمان هر 2 طرح می‌تواند تا حدود زیادی فاصله درآمدی بین بازنشستگان و شاغلان را کاهش دهد.

ابلاغ مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه امسال توسط جهانگیریتأمین اجتماعی: همسان‌سازی مستمری‌ها تعبیری غیربیمه‌ای است/با نظر مجمع تشخیص از عبارت "متناسب‌سازی" استفاده شدنامه نمایندگان مجلس به شریعتمداری درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

دولت بدهی خود به صندوق‌های بازنشستگی را تسویه کند

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان طرحی پرهزینه است، گفت: با این حال وظیفه دولت و مجلس حل مشکلات مردم به ویژه بازنشستگان است؛ چرا که تعداد زیادی از بازنشسته‌ها حقوق خیلی پایینی دارند و با این وضعیت تورم و مشکلات اقتصادی در مخارج روزمره خود هم مانده‌اند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهکاری سنگین دولت به صندوق‌های بازنشستگی گفت: دولت باید از محل فروش اموال و املاک مازاد خود به تدریج بدهی خود به صندوق‌های بازنشستگی را به آنها بپردازد تا این صندوق‌ها مشکلی برای پرداخت به‌موقع حقوق به بازنشستگان نداشته باشند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کارگران مجلس کمیسیون برنامه و بودجه افزایش حقوق کارمندان اخبار کارگران مجلس کمیسیون برنامه و بودجه افزایش حقوق کارمندان همسان سازی حقوق بازنشستگان طرح همسان سازی حقوق صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟
  • افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات
  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • (ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد